دوشنبه 26 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ارمنستان از ارائه پیش نویس توافق صلح به طرف آذربایجانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسفند سال 1401 گزارش یک درگیری خونین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری که در یکی از مناطق کرج بود، اعزام شدند. با بررسی‌های اولیه مشخص شد که دختر جوانی بر اثر اصابت ضربه قمه نامزدش مجروح شده است. مردی که متهم است در یک درگیری خانوادگی نامزدش را با ضربه قمه فلج کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. اسفند سال 1401 گزارش یک درگیری خونین به مرکز...

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی مرند از وقوع قتل زوجی با سلاح گرم (کلت کمری) در شب گذشته خبر داد و گفت: با تدابیر و دستور ویژه فرمانده انتظامی استان اکیپ ویژه‌ای از کاراگاهان بررسی‌های اولیه را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش گفت: عملکرد شرکت‌کنندگان در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی گویای عملکرد فنی و تیمی بسیار بالا و توان و تخصص خلبانان است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش گفت: عملکرد تیمهای شرکت کننده در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی گویای عملکرد فنی و تیمی بسیار بالا، توان و تخصص خلبانان و فن شلیک و قابلیتهای مانوری و مهارتهای نظامی و خلبانی آنهاست.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل یکی از شهروندان تاکستانی در جریان نزاع دسته‌جمعی در روستای خرم‌آباد این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مرحله اصلی مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش (گانری) صبح امروز با حضور امیر سرلشکر موسوی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نهاجا گفت: مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نهاجا گفت: مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم اردن عملیات استشهادی در گذرگاه الکرامه را جشن گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم اردن در پایتخت این کشور از عملیات استشهادی در گذرگاه الکرامه جشن گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک 2024 پاریس با عنوان «فرزندان ایران» در نهایت و در پایان این رقابت‌ها با کسب 8 مدال طلا، 10 نقره و 7 برنز و ایستادن در رتبه چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها به کار خود خاتمه داد؛ آوردگاهی که میدانی برای نمایش اراده، خواستن و توانستن بود و فرزندان ورزش ایران بار دیگر نشان دادند که غیرممکنی برای آنها وجود ندارد و محدودیت جسمانی...

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک در شرایطی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 25 مدال در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.