پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: مردی با سلاح گرم همسر خود را عصر امروز (یکشنبه) در باغات نظم آباد اراک به قتل رساند، 2 نفر دیگر را مجروح کرد و خودش نیز با تیراندازی پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و کلیه خلبانان و کارکنان فنی حاضر در مسابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری)، جلسه توجیهی این دوره از مسابقات در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری) نیروی هوایی ارتش با حضور 6 تیم 4 فروندی از پایگاه‌های مختلف نهاجا آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

کاروان ورزش ایران که با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایثار و افتخار» در هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به میزبانی پاریس شرکت کرده بود، رکورد کسب بیشترین مدال تاریخ را شکست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مسابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری) نیروی هوایی ارتش با حضور 6 تیم 4 فروندی از پایگاه‌های مختلف نهاجا آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به عملیات «الکرامه» تأکید کرد که این عملیات نشان داد که حمایت ملت‌های آزاده منطقه از فلسطین متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به عملیات «الکرامه» تأکید کرد که این عملیات نشان داد که حمایت ملت‌های آزاده منطقه از فلسطین متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهاد اسلامی فلسطین عملیات در گذرگاه «الکرامه» را بیانگر نبض و احساسات واقعی امت عربی و اسلامی در قبال مساله فلسطین ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین عملیات در گذرگاه «الکرامه» را بیانگر نبض و احساسات واقعی امت عربی و اسلامی در قبال مساله فلسطین ارزیابی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو پس از عملیات در مرز اراضی اشغالی و اردن علیه ایران لفاظی کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز در گذرگاه «الکرامه» به لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تکاپو برای ارتباط دادن اقدام خودجوش شهروند اردنی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری اشغالی گفت: امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد زمانی‌که یک زن به همراه پسربچه در حال پایین آمدن از پله‌های برقی هستند، به طور ناگهانی و عجیب پله فرومی‌ریزد و مادر را می‌بلعد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه همتی در انفرادی و میکس (رقابت 2 نفره) پاراتیراندازی با کمان به نقره رسید.