جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

تصویر جالبی از تمرینات تیم ملی تیراندازی زنان در سال 1375

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه داون پاکستان شمار کشته‌شدگان را دست‌کم 23 نفر اعلام کرده است. نجیب کاکر، کمیسر موسی‌خیل گفت مردان مسلح این شاهراه را در منطقه راره‌شم مسدود کرده و به «10 خودرو» تیراندازی کردند و «بنا به گزارش‌ها کشته شدگان کارت شناسایی پنجابی داشتند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: حکم قصاص نفس پرونده قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی، صبح امروز در ملأ عام و در شهرستان شاهرود اجرا شد. رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: به موجب دادنامه قطعی صادره از شعبه 49 دیوان عالی کشور قاتل مرحوم محمودرضا جعفرآقایی به جرم قتل عمدی از طریق تیراندازی با سلاح شکاری به قصاص نفس در...

وب‌گاه تابناک

چند روز پیش یوسف دیکچ، ستاره المپیک پاریس که بدون هیچ وسیله‌ای در تیراندازی مقام آورد و حسابی طرفدار پیدا کرد، عکسی از خودش در کنار مادر محجبه‌اش را در توییتر به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران قرار گرفته و عکس اش میلیون‌ها بار دیده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی کشورمان، 360‌امین شب خاطره با ورود 6 جوانی که عکس‌های 12 شهید غریب شهرستان‌های استان تهران را در دست داشتند و ادای احترام حاضران در تالار سوره، آغاز شد. داوود صالحی که طبق روال همیشه اجرای این رویداد را برعهده داشت، به دو قاب تصویر اشاره کرد که یکی مربوط به مرداد 1403...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که با تیراندازی شب گذشته باعث رعب و وحشت مردم در مجتمع مسکن مهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که با تیراندازی شب گذشته باعث رعب و وحشت مردم در مجتمع مسکن مهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌های اکشن سینمای کره جنوبی را ملاحظه می‌کنید. فیلم‌هایی که برخی از آن‌ها تحسین‌های بین‌المللی فراوانی نیز کسب کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به اظهارات تند و افراطی شهره است، پنجشنبه شب به نشانه اعتراض به اظهارات رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) نشست کابینه را ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به اظهارات تند و افراطی شهره است، پنجشنبه شب به نشانه اعتراض به اظهارات رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) نشست کابینه را ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده جدید اسرائیل در سازمان ملل به نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل توهین کرد و او را "تروریستی در لباس مجلل (تروریست کت و شلواری)" خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سپهبد تیمور بختیار اولین رئیس ساواک ایران و پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی، بود. پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بعد از منصوب شدن به مقام فرمانداری نظامی تهران پادگان مرکز 2 زرهی ارتش را تبدیل به شکنجه‌گاه کرد، توده‌ای‌های ارتش شاهنشاهی را قلع و قمع کرد، رئیس و اعضای جمعیت فداییان اسلام را به طرز بی‌رحمانه‌ای اعدام کرد، آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه اظهارات جوان 19 ساله‌ای را می‌خواننید که عصر بیست و یکم مرداد در جنایتی هولناک تیغه چاقو را بر پیکر داماد خاله‌اش فرود آورد و او را به قتل رساند. در ادامه اظهارات جوان 19 ساله‌ای را می‌خواننید که عصر بیست و یکم مرداد در جنایتی هولناک تیغه چاقو را بر پیکر داماد خاله‌اش فرود آورد و او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ برخی از اظهارات زیر به شرح زیر است:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از ماجرای ترور، ترامپ از پشت شیشه ضدگلوله سخنرانی می‌کند. بعد از ماجرای ترور، ترامپ از پشت شیشه ضدگلوله سخنرانی می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیراندازی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، هنگام سخنرانی انتخاباتی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر یک رسانه‌های آمریکایی تبدیل و موجب واکنش مقامات این...