جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان 19 ساله‌ای عصر بیست و یکم مرداد در جنایتی هولناک تیغه چاقو را بر پیکر داماد خاله‌اش فرود آورد و او را به قتل رساند.

وب‌گاه الف

صدای رگبار مسلسل در اولین روز پاییز 1377 فضای پر ازدحام بازار بزرگ تهران را شکافت و تا حجره‌داران به خودشان بیایند، گلوله‌ها بدن سید و دو شاگردش را غرق خون کرد. تروریست‌های منافق یک روز بعد خبر جنایت‌شان را در نیکوزیا پایتخت قبرس تایید کردند و سه روز بعد، هویت تروریست دستگیر شده توسط یک نیروی امنیتی اعلام شد: «علی‌اصغر غضنفرنژاد» با نام مستعار «سیاوش» 21 ساله.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را شاید می‌توان بزرگترین باشگاه ورزشی در حوزه تیم داری در ورزش زنان دانست. تیم‌داری این باشگاه در ورزش زنان در رشته‌هایی مثل فوتبال، والیبال، هندبال، تیراندازی، شمشیر بازی، تیروکمان و والیبال نشسته، طلایی‌پوشان اصفهان را تبدیل به یکی از قطب‌های ورزش حرفه‌ای زنان در کشور کرده است. از اصفهان خبر می‌رسد مهدی آذربایجانی با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بعد از منصوب شدن به مقام فرمانداری نظامی تهران پادگان مرکز 2 زرهی ارتش را تبدیل به شکنجه‌گاه کرد، توده‌ای‌های ارتش شاهنشاهی را قلع و قمع کرد، رئیس و اعضای جمعیت فداییان اسلام را به طرز بی‌رحمانه‌ای اعدام کرد، آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی را اذیت و آزار کرد و لقب «قصاب تهران» را از آن خود کرد.

وب‌گاه تابناک

مربی تیراندازی جانبازان و معلولان به رویه انتخاب سلیقه‌ای ملی‌پوشان پارا جهت اعزام به تورنمنت‌های مهم را مورد نقد قرار داد، آن را نتیجه مدیریت محمود خسروی وفا دانست و اعتقاد دارد رئیس پیشین کمیته پارالمپیک نقش مهمی در شکل‌گیری معضلات داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر آدم‌ربایی مسلحانه به ویژه از خودرو‌های حامل اتباع خارجی در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: در تحقیقات اولیه که از سوی کلانتری باغین و...

وب‌گاه تابناک

آنا عالیخانی ورزشکار رشته تیراندازی به مدت 3 ماه و محمد حسین محمودی ورزشکار رشته کشتی به مدت 3 سال از فعالیت در تمامی رشته‌های ورزشی محروم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله نظامیان اسرائیل به کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که سنای آمریکا قصد دارد تحقیقاتی درباره تلاش برای ترور ترامپ انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین به حادثه تیراندازی در مراسم سخنرانی ترامپ واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که رئیس جمهوری روسیه، قصد تماس با تارمپ را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی پیرامون سوءقصد به ترامپ بدون اشاره به آزادی حمل سلاح و تعداد بالای آمار جرم و جنایت در کشورش ادعا کرد: در آمریکا جایی برای این نوع خشونت وجود ندارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم اکنون سخنرانی خود در خصوص سوءقصد به ترامپ را آغاز کرد.