دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

تیرانداز: صف آرایی همه اشرار عالم علیه جمهوری اسلامی مایه مباهات و سند حقانیت انقلاب است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تیرانداز: صف آرایی همه اشرار عالم علیه جمهوری اسلامی مایه مباهات و سند حقانیت انقلاب است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس بعداز ظهر چهارشنبه در جمع نوجوانان دانش‌پژوه دوره رسانه با اشاره به انتحار رسانه‌های ضدانقلاب درباره حوادث اخیر گفت: علیرغم جنگ رسانه ای پرحجم علیه مردم ایران، معتقدیم این رسانه ها در اهداف خود شکست خورده اند و مردم ما با ماهیت آنها بیش از گذشته آشنا شده اند.

وی با اشاره به دروغ پردازی های این رسانه ها گفت: در اثر تکرار دروغ خودشان هم باور کردند که نظام سقوط کرده و مضحک تر آنکه مشغول دعوا برای تقسیم قدرت پس از جمهوری اسلامی شده اند. غافل از اینکه مردم واقعیت صحنه را می بینند و به حماقت آنها بیشتر پی می برند.

تیرانداز گفت: عده ای معتقدند امپراطوری رسانه‌ای دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه ایران موفق شد اما این فقط ظاهر امر است اگر چه آنها به ظاهر توانستند چند روزی بخش هایی از جامعه را فریب دهند اما با فرونشستن غبارها و مشخص شدن حقایق، ماهیت واقعی آنها بیش از گذشته آشکار می شود و آبرویی برایشان باقی نخواهد گذاشت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: اساس کار رسانه بر پایه اعتماد است. پیش از این رسانه های به ظاهر حرفه ای که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کردند برای اینکه بتوانند یک دروغ باور پذیر بگویند مجبور بودند ژست بی طرفی بگیرند و بعضا اخبار درست را نیز منتشر کنند اما اغتشاشات اخیر باعث شد این رسانه ها که سالها برایشان هزینه شده بود همه حیثیت خود را قمار کنند و با حجم زیاد دروغگویی خود را بی اعتبار کردند.

وی افزود: بر طبق پیمایش اخیر صورت گرفته فقط 5 رسانه اصلی جریان ضد ایرانی در 25 روز گذشته بیش از 17 هزار دروغ مخابره کردند. یعنی این رسانه ها که روزگاری برای جلب اعتماد مخاطب مجبور بودند اخبار درست را نیز لابلای اخبار دروغشان بگنجانند با شتابزدگی هر 2 دقیقه یک دروغ منتشر کردند.

تیرانداز گفت: الحمدلله که خداوند دشمنان ما را از حمقا قرار داده با اینکه مشخص بود مدتها برای چنین اغتشاشاتی برنامه ریزی کرده بودند با این شتابزدگی همه را یک شبه بر باد دادند و با عیان شدن شیوه های جنگ روانی‌شان برای سالیان آینده انقلاب اسلامی را واکسینه کردند.

وی با تمجید از رسانه های جریان انقلاب گفت: البته ما ضعفهای جدی در حوزه رسانه داریم اما به لطف خدا جریان انقلابی از هر وسیله ای برای رسیدن به اهدافش استفاده نمی کند و در مورد خبرگزاری فارس شهادت می‌دهم که هیچ زمانی نبوده است که دانسته و از روی عمد بخواهیم خبر اشتباهی را منتشر کنیم و در این ماجرای اخیر نیز به رقم تشکیک دشمن بر روی برخی اخبار فارس صحت تمامی آنها به اثبات رسید و حقیقت برای مخاطبان روشن شد.

آرایش و ترکیب دشمنان این نظام مایه مباهات انقلاب اسلامی است

مدیرعامل خبرگزاری فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ دائمی حق و باطل گفت: افتخار بزرگ جمهوری اسلامی ایران ماهیت دشمنانی است که در مقابل این نظام صف‌آرایی کرده‌اند. سلطنت‌طلبان، گروهکهای تروریستی منافقین، داعش، کومله، دموکرات، مفسدین اخلاقی مالی و سیاسی، صهیونیست‌ها، حکام فاسد سعودی و انگلیسی و آمریکایی و همه اشرار با شناسنامه و بی شناسنامه عالم، تمام قد در برابر این انقلاب و مردم ایستاده‌اند. از کسانی که با کت‌وشلوار دستور قتل و جنایت می‌دادند تا کسانی که زمانی با موزاییک شکسته، سر می‌بریدند و داعش‌گونه رفتار می‌کردند همه در برابر این نظام جبهه گرفته‌اند.

وی گفت: ما در برابر چنین سیاهی بزرگی ایستاده‌ایم و هیچ نعمتی بزرگتر از این نیست که خداوند در تاریخ بشریت ما را در این جایگاه قرار دهد و چنین مسوولیتی را بر عهده ما بگذارد و از ما چنین تکلیفی را خواسته باشد که بیرق اسلام و انسانیت و پاکی و صداقت را در برابر تمام ظالمان و خون‌خواران عالم به دوش بگیریم.

وی افزود: البته این به معنای بدون ایراد بودن ما نیست. برخی کم تجربگی ها، نابلدی ها یا حتی نفوذی ها و فرصت طلبان و منفعت طلبان نیز در این جبهه هستند که بعضا عملکرد آنها مانع تشخیص صحیح جامعه می شود اما به حمدالله برآیند جبهه ما پاک، مخلص و حق طلب است.

تیرانداز در ادامه گفت: وعده الهی پیروز نهایی جبهه حق بر باطل است. امروز هم با وجود آنکه فتنه اخیر در قیاس با فتنه‌های گذشته چندان موثر نبود ضرباتی وارد کرد اما هرچه بود باعث قدرتمندتر شدن جبهه انقلاب شد و ما اکنون برآورد دقیق‌تری نسبت به جبهه خودی و جبهه دشمن داریم و می‌توانیم طراحی‌های بهتری در تمامی عرصه‌ها انجام دهیم.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در توصیه‌ای به نوجوانان گفت: مبنای کار ما در رسانه، نظام اندیشه اسلامی است که به تأسی از رهبر معظم انقلاب، ما اجازه نداریم مانند رسانه‌های ضدانقلاب برای عملیات روانی از دروغ استفاده کنیم. شیوه و مسلک رسانه‌های انقلاب، همان شیوه تبلیغ اسلامی است که از زمان رسول‌الله تا کنون از بزرگان دینی خود آموخته‌ایم.

تیرانداز در پایان گفت: فطرت‌های پاک نسل جوان و نوجوان ما جویای صداقت و راستی است. دستگاه شیطانی دروغ‌پردازان بعد از این در میان مردم ایران آبرویی ندارد. نسل جوان و نوجوان ما به زودی و به فضل الهی، پرچم انقلاب اسلامی را بر قله تمدن نوین اسلامی به اهتزاز در می‌آورد و تمام این روسیاهان عالم شاهد بالندگی این اقتدار و قدرت خواهند بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید پیام تیرانداز انقلاب اسلامی خبرگزاری فارس ضدانقلاب این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تیرانداز: صف آرایی همه اشرار عالم علیه جمهوری اسلامی مایه مباهات و سند حقانیت انقلاب است 2