پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تیمهای فوتبال شهرخودرو و صنعت نفت به تساوی رسیدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیمهای فوتبال شهرخودرو و صنعت نفت به تساوی رسیدند

مشهد - ایرنا - تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور در مقابل تیم صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا در نیمه اول بازی هر 2 تیم در حال ارزیابی رقیب خود بودند و در عین حال با جنگندگی به سوی دروازه‌ها حمله‌ور شدند که با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

در دقایق پایانی نیمه دوم هیجان بر بازی حاکم شد و معراج تقی‌پور که در نیمه دوم به جمع بازیکنان شهرخودرو پیوسته بود توانست در دقیقه 81 اولین گل بازی را به ثمر رساند.

ضربات بین دو تیم به گونه‌ای رد و بدل شد که در دقیقه 93 طالب ریکانی و از نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند و هر دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک بازی را به پایان رساندند.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو نیز به دلیل گرفتن کارت زرد از سوی داور این مسابقه اخراج شد.

این دیدار با داوری سیدعلی اصغر مومنی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و دستیاران وی تورج عیوض محمدی، علی اکبر عظیم پور و امید سعید فر به او یاری رساندند و نظارت بر کار داوران نیز بر عهده رحیم رحیمی مقدم بود.

در این دیدار شهرخودرو خراسان با ترکیب میلاد فراهانی، محمد علی فرامرزی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، حسن جعفری، ابوذر صفرزاده، اکبر صادقی، صادق صادقی، امیرحسین کریمی، حسین مهربان و رحمان جعفری در زمین حضور یافت.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان هم با ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده، حسین بیت سعید، رضا خالقی فر، طالب ریکانی، سید فاخر تهاجمی، حسین ساکی، عبدالله ناصری و محمد رضا غبیشاوی به میدان رفتند.

قبل از آغاز این بازی و توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 43 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تمام قسمت‌های مختلف این ورزشگاه با استفاده از دستگاه پیشرفته مه پاش حرارتی ضد عفونی شد.

همچنین این بازی به علت غیبت یگان ویژه در ورزشگاه و عدم تامین شدن امنیت بازی با تاخیر نیم ساعته آغاز شد.

*س_برچسب‌ها_س*