سه‌شنبه 17 مهر 1403

تیموریان: کسب رتبه تک رقمی رنکینگ فیفا هدف ماست

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تیموریان: کسب رتبه تک رقمی رنکینگ فیفا هدف ماست

آندرانیک تیموریان پیش از اعزام تیم ملی ایران به فرودگاه مهرآباد برای سفر به ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان یکی از بازی‌های سخت گروه ماست و این تیم امتیاز‌های خوبی را جمع‌آوری کرده است. امیدوارم یک بازی خوب انجام بدهیم. با نفراتی که امیر قلعه نویی دعوت کرده و تدابیری که برای این مسابقه اندیشیده‌ایم، امیدوارم دست پر از تاشکند بازگردیم و با روحیه خیلی بهتر به مصاف قطر برویم.

وی درپاسخ به اینکه با توجه به 2 تساوی اخیر مقابل ازبکستان آیا می‌توانند از این مسابقه با کسب 3 امتیاز بازگردند، گفت: تک تک بازی‌ها شرایط خاصی دارد و در هر مسابقه تیم‌ها سنگینی خاصی را به هم اهمال می‌کنند. این بازی هم مستثنی نیست. زیبا بازی کردن یک چیز است و نتیجه گرفتن چیز دیگری. در نهایت باید تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا کند. همه کادرفنی تیم ملی و بازیکنان به ویژه امیر قلعه‌نویی روی این موضوع تمرکز دارند.

مربی تیم ملی درباره صعود این تیم به رنکینگ 19 دنیا پس از 18 سال، توضیح داد. رنکینگ برای تیم ملی خیلی مهم بوده و بازیکنانی که تا الان زیر پرچم جمهوری اسلامی افتخارافرینی کرده‌اند، می‌خواهند این روند را ارتقا بدهند تا تک رقمی شویم.