چهارشنبه 11 مهر 1403

تیم اقتصادی استان باید نگاه تسهیلگرانه به مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تیم اقتصادی استان باید نگاه تسهیلگرانه به مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشد

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اینکه جلسات این کارگروه به دلیل اهمیت آن به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود، گفت: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار داشت: هدف از تشکیل کارگروه این است که با همکاری و همفکری بین دستگاه‌های مختلف بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه تسهیل یعنی اینکه با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها ضمن مطرح شدن مشکلات واحدهای تولید به‌صورت موردی بتوان گوشه‌ای از این مشکلات را رفع و یا تسهیل کرد.

افشارچی با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اینکه جلسات این کارگروه به دلیل اهمیت آن به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود، تاکید کرد: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اختلاف نظرهایی که گاهی در بین دستگاه‌ها به وجود می‌آید، گفت: دستگاه‌ها در چنین مواقعی از مواضع خود باید کوتاه بیایند تا مشکل واحدهای تولیدی تسهیل یابد.

وی افزود: در این شرایط نباید سرمایه‌گذار و واحد تولیدی را قربانی کرد بلکه باید منافع عموم مردم را در نظر گرفت.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سامانه مدیریت فرآیند گفت: هم‌اکنون 65 درخواست در این سامانه در شبکه دستگاه‌های اجرایی، منتظر بررسی و مشخص کردن نحوه اجرا هستند.

وی با بیان اینکه تعداد درخواست‌های بلاتکلیف در 2 هفته قبل، 150 مورد بود، اظهار داشت: با دستور استاندار زنجان و پیگیری‌های انجام‌شده هم‌اکنون تعداد درخواست‌ها به 65 مورد رسیده است.

فغفوری با بیان اینکه 12 درخواست نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داریم، خاطرنشان کرد: این درخواست‌ها یا در کارگروه مطرح می‌شوند و یا قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب می‌رسند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که این درخواست‌ها قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب دستگاه‌ها برسد جزء مصوبات کارگروه محسوب می‌شود.

به گزارش موج رسا؛ مسائل و مشکلات 4 واحد تولیدی در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /