جمعه 28 اردیبهشت 1403

تیم ملی جودو با 9 ملی پوش جمعه راهی مسکو می شود / باغچقی از لیگ قاره ای جا ماند!

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تیم ملی جودو با 9 ملی پوش جمعه راهی مسکو می شود / باغچقی از لیگ قاره ای جا ماند!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب 9 ملی پوش بامداد فردا (جمعه 18 فروردین ماه -1402) برای حضور در مسابقات لیگ قاره ای روسیه راهی مسکو خواهد شد.

مرحله اول لیگ قاره ای روسیه 20 فروردین ماه در شهر مسکو برگزار خواهد شد. مسابقات به صورت تیمی در چهار مرحله برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، پیش از این به دلیل عدم صدور مجوز دو نفر از ملی پوشان سرباز قهرمان، اعزام تیم ملی جودو به این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرارداشت، اما با تلاش های فراوان رئیس فدراسیون جودو مجوز خروج از کشور مهدی فتحی پور نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو به این رقابت ها صادر شد، اما متاسفانه به دلیل عدم همکاری مسئولان مربوطه مجوز خروج از کشور قاسم باغچقی صادر نشد و او فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد.

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح ذیل است:

وزن 66- کیلوگرم:

ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی

وزن 73- کیلوگرم:

سامان قمی و سامان منصوری نژاد

وزن 81- کیلوگرم:

مهدی فتحی پور و جواد سخندان

وزن 90- کیلوگرم:

محمد سروش جانی

وزن 90+ کیلوگرم:

علی فتاحی و امیرعباس موحد

لازم به ذکر است، حسین قمی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده دارد. ایوب رستمی به عنوان مربی تیم ملی و مصطفی کریمی به عنوان سرپرست کنار این تیم حضور دارد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید اعزام تیم ملی جودو به روسیه مسابقات لیگ قاره ای روسیه مسابقات جودو روسیه تیم ملی جودو ایران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است