جمعه 10 فروردین 1403

تیم پرسپولیس در دربی خوب بازی نکرد

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
تیم پرسپولیس در دربی خوب بازی نکرد

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، محسن سیدی، درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس خیلی راحت گل می زند اما به سادگی هم گل می خورد. تیمی که مدعی نتیجه گیری در تمام بازی هاست نباید اینقدر راحت به حریف خود که مهاجمان قدرتمند و هافبک های خوبی دارد فرصت پاسکاری بدهد.

وی بار دیگر به عملکرد ضعیف شاگردان یحیی گل محمدی در بازی با استقلال اشاره کرد و گفت: به نظرم پرسپولیس برای بازی خوب عمل نکرد. فکر می کنم مربی بدنساز تیم باید فکر اساسی برای پرسپولیس کند. به هر حال این تیم سرمربی دارد و باید دید تفکرات او برای دروازه بانی چه خواهد بود. متاسفانه خیلی راحت به حریفان اجازه داده می شود که خطرآفرینی کنند.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس که سابقه کار کردن با بوژیدار رادوشوویچ را نیز دارد در خصوص عملکرد این دروازه بان کروات در دربی 93 تاکید کرد: احساس می کنم تمرینات او کمرنگ تر شده است. به هر حال او با مربی جدید و کار تاکتیکی جدیدی که برایش در نظر گرفته شده است به بازدهی مناسب نرسیده است. رادو دروازه بان خوبی است. شناخت کافی از رادو دارم و می دانم اگر به او اعتماد به نفس داده شود و تمرینات مناسبی برایش در نظر بگیرند می تواند خیلی بهتر از اینها باشد.

سیدی ادامه داد: رادو در زمان حضور بیرانوند کارایی بالایی داشت. نمی توانم قبول کنم که حالا بیرانوند رفته است او هم رقیب ندارد و ضعیف شده است. با این حال حس می کنم رادو کاملا افت کرده و باید دید چه اتفاقاتی در رختکن این تیم می افتد که چنین اتفاقی رخ می دهد.