چهارشنبه 18 مهر 1403

ثبت سریعترین گل این فصل لیگ یک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ثبت سریعترین گل این فصل لیگ یک

مهاجم تیم فوتبال پیکان خیلی زود توانست دروازه فجر شهید سپاسی را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی هفته ششم لیگ یک تیم فجر سپاسی در شیراز میزبان پیکان تهران است. مصاف تفکرات دو مربی با سبقه استقلالی که هدف آن تصاحب صدر جدول رده بندی است.

بازی را شاگردان امید روانخواه به بهترین شکل ممکن شروع کردند و در همان دقیقه 1 به گل اول بازی رسیدند. در واقع روی اولین حمله بازی، زوج خطرناک خط حمله پیکان به قلب دفاع میزبان زدند و عبدالکریم اسلامی توانست با پاس در عرض که برای رضایی فرستاد، دروازه بان و سه مدافع فجر را حذف کند تا رضا رضایی برای گل زدن ساده ترین کار ممکن را انجام دهد و او هم با یک ضرب بغل به راحتی دروازه خالی را باز کند.

این گل در ثانیه 22 بازی به ثمر رسید تا سریعترین گل فصل تا به اینجای کار توسط رضا رضایی زده شده باشد. این در حالی است که رضایی فصل پیش هم سریعترین گل را به نام خود ثبت کرده بود.

رضا رضایی هفته گذشته در بازی مقابل مس سونگون تنها گل بازی و اولین گل خودش در فصل جدید را به ثمر رساند و امروز برای دومین هفته متوالی موفق به گلزنی شد. جالب اینجاست که رضایی فصل پیش توانست با 20 گل زده برای نفت مسجدسلیمان عنوان آقای گلی لیگ یک را تصاحب کند و باید دید امسال هم می‌تواند موفق به تکرار این عنوان شود یا خیر.

ثبت سریعترین گل این فصل لیگ یک 2
ثبت سریعترین گل این فصل لیگ یک 3