دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال 1401 آغاز شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال 1401 آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن مروتی با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از امروز دوشنبه 15 اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه 26 اسفندماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد گفت: متقاضیان، می‌توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور که حاوی اطلاعاتی از قبیل: شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن مروتی با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از امروز دوشنبه 15 اسفندماه آغاز شده و تا روز جمعه 26 اسفندماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد گفت: متقاضیان، می‌توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور که حاوی اطلاعاتی از قبیل: شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، محل خدمت و دیگر جزئیات، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش افزود: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، در صورت کسب نمره کتبی، لازم است در سایر مراحل استخدامی نظیر: مصاحبه فنی - تخصصی، روان‌شناختی، گزینش، و... شرکت کنند.