یک‌شنبه 1 مهر 1403

ثبت نام 4158 مددجوی استان مرکزی در سامانه سهام

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ثبت نام 4158 مددجوی استان مرکزی در سامانه سهام

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی گفت: چهار هزار و 158 مددجوی استان مرکزی از 19 موسسه خیریه در سامانه سهام ثبت نام کردند که بخش عمده‌ای از آنها مربوط به شهرستان‌های اراک، خمین، ساوه و محلات هستند.

سید احمد سجادی روز سه‌شنبه 4 آذر در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار کرد: راه اندازی سامانه سهام در استان مرکزی با هدف ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد خیریه در سال 94 به تصویب رسید که البته تا سال گذشته اقدامی جهت راه اندازی آن صورت نگرفته بود. مهمترین هدف این سامانه شناسایی مددجویان و توزیع عادلانه منابع بین آنهاست و باید تمامی موسسات خیریه استان نسبت ثبت اطلاعات مددجویان خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری جهت راه اندازی این سامانه با تخصیص اعتبارات اقدام و سامانه طراحی و کارگاه های آموزشی در این راستا از اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه از مجموع 124 موسسه خیریه ثبت شده در استان 101 موسسه فعال و 23 موسسه غیرفعال هستند، ادامه داد: از مجموع موسسه های فعال 87 موسسه در کارگاه‌های آموزشی مذکور شرکت کردند و 66 موسسه اقدام به ثبت اطلاعات اولیه کردند.

انتهای پیام