شنبه 7 مهر 1403

جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شد

رئیس پلیس راهور فراجا از مسدود شدن جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ و سیلاب خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند، اما به‌دلیل شرایط بحرانی، این عملیات زمان‌بر خواهدبود.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا از مسدود شدن جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب خبر داد.

وی اعلام کرد: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب، جاده چالوس با مشکلات جدی از جمله ریزش سنگ مواجه شده است و در حال حاضر این محور به‌طور کامل مسدود است. نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند، اما به‌دلیل شرایط بحرانی، این عملیات زمان‌بر خواهد بود.

سردار حسینی همچنین به شرایط جوی خاص در محدوده کندوان اشاره کرد و افزود: در این منطقه بارش برف گزارش شده است و رانندگان باید با احتیاط مضاعف در این مسیر تردد کنند.

وی وضعیت جاده هراز را نیز تشریح کرد و گفت: در محور هراز، محدوده تونل‌های 1 و 2 در آمل به‌دلیل جاری شدن سیلاب، تردد با کندی صورت می‌گیرد و نیروهای راهداری در حال پاک‌سازی مسیر هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه به وضعیت محور فیروزکوه پرداخت و خاطرنشان کرد: "در محدوده پارک جوارم بین زیرآب و شیرگاه، ترافیک به‌دلیل جاری شدن سیلاب به‌کندی در جریان است و عوامل راهداری مشغول پاک‌سازی مسیر هستند.

سردار حسینی در پایان از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کرده و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس راه توجه کنند.

منبع: مهر