سه‌شنبه 17 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دروازه‌بان تیم ملی امارات بعد از باخت تیمش مقابل تیم فوتبال ایران، گفت: ازیکنان ایران وقت تلف کردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و امارات، دروازه‌بان حریف مدعی شد ایران دست به اتلاف وقت برای کسب نتیجه زده است.

وب‌گاه ورزش سه

مائوریتسیو پوچتینو، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آمریکا منصوب شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کلمبیا در دیداری جذاب با نتیجه 2-1 آرژانتین را شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی بین هلند و آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا در آمستردام برگزار شد. نارنجی‌پوشان هلند بازی را با گل زودهنگام تیجانی ریندرز آغاز کرد، اما آلمان توانست با گل‌های دنیز اونداف و یوشوا کیمیش در نیمه اول پیشی بگیرد. در نیمه دوم، دنزل دامفریز توانست گل تساوی را برای هلند به ثمر برساند. پس...

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است بازیکنان این تیم تا پای جان برای کشورشان می‌جنگند.

خبرگزاری مهر

تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در دور دوم مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایران در دومین بازی دور سوم مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف امارات رفت و با تک گل قایدی به پیروزی رسید. این بازی در حالی به سود شاگردان قلعه‌نویی به اتمام رسید که در چندین موقعیت نزدیک بود با دریافت گل از حریف، نتیجه بازی مساوی شود. خالد عیسی دروازه‌بان تیم ملی امارات که نمایش درخشانی برابر تیم ملی کشورمان داشت و یک تک به...

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، در اولین شب اقامت در بخارا ازبکستان به شاگردانش اولتیماتوم و هشدار داد که باید بسیار حرفه ای عمل کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تین تین مارتینز، سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید از تساوی مقابل کره شمالی اصلا راضی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کلمبیا با گل یرسون موسکوئرا در ابتدای بازی از آرژانتین پیش افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

ملی‌پوشان فوتسال ایران که عصر امروز به شهر بخارا میزبان جام جهانی رسیده بودند، پیش از سفر حسابی در مشهد مورد استقبال قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اوستون اورونوف باز هم با پیراهن تیم ملی ازبکستان درخشان ظاهر شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی امارات می‌گوید در یک زمان بد و روی اشتباه فردی از ایران گل خورده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

در دیداری که 117 دقیقه به طول انجامید و عراق از دقیقه هفتم 10 نفره بود، جدال این تیم برابر کویت با تساوی بدون گل به پایان رسید.