سه‌شنبه 17 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر امارات که در چارچوب دومین دیدار از مرحله سوم انتخابی جام حهانی 2026 که با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: به آقای بنتو به خاطر تیم خوبی که ساخته است تبریک می‌گویم. یکی از بهتری تیم‌های امارات است که ساخته است. باید در درجه دوم به خاطر این بازی به فوتبال تبریک بگویم اما نزدیک بود در این...

وب‌گاه ورزش سه

اوستون ارونوف ستاره تیم ملی ازبکستان در دیدار برابر قرقیزستان بود.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه ومبلی پیش از بازی انگلیس مقابل فنلاند، به شکلی احساسی به اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق سه شیرها، ادای احترام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم فوتبال امارات با امیدواری زیادی در آینده صحبت کرد و شکست برابر ایران را آغاز یک مسیر پرافتخار می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

کارشناس فوتبال امارات معتقد است شکست مقابل ایران در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده است.

خبرگزاری مهر

زننده تک گل تیم ملی ایران برابر امارات دلیل عذرخواهی از تماشاگران پس به ثمر رساندن گل پیروزی بخش ایران برابر امارات را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دومین برد تیم ملی زیر سایه لحظات نگران‌کننده در استادیوم العین به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار تیم‌های ملی امارات و ایران در دور دوم مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی هم با صحنه‌های مشکوک داوری همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات، در پایان این دیدار گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضیم. اگر اواخر نیمه اول گل نمی خوردیم و این نیمه بدون گل به پایان می رسید نیمه دوم روند بازی متفاوت می شد....

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است گلی که ایران در اواخر نیمه اول به ثمر رساند تمرکز تیمش را کاهش داد اما از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش باید در دیدار برابر امارات با اختلاف چهار گل به پیروزی می رسید گفت: نزدیک بود که در این دیدار تنبیه شویم اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مسابقه‌ای که می‌توانست با اختلاف سه یا چهار گل (به سود ایران) تمام شود، نزدیک بود به تساوی ختم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دومین دیدار از هفته نخست مسابقات انتخابی جام جهانی، تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان رقبای خود را شکست دادند.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع راست رامهرمزی فوتبال ایران در نبرد مقابل امارات عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.