سه‌شنبه 17 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه

کره شمالی موفق شد قطر، قهرمان آسیا را متوقف کند. رسانه‌های کره‌ای مشغول ستایش از نمایش کره شمالی و به خصوص جنگندگی بازیکنان این تیم هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره پرسپولیس در بازی امروز تیم ملی ازبکستان مقابل قرقیزستان در انتخابی جام جهانی 2026 در دقیقه 72 در حالی که بازی با تساوی 2 بر 2 در جریان بود به شکلی تماشایی گل سوم را برای ازبک‌ها به ثمر رساند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ازبکستان به سختی و به لطف گل زیبای اوستون اورونوف از سد قرقیزستان گذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم های ملی ازبکستان و کره جنوبی موفق شدند حریفانشان را شکست دهند.

خبرگزاری دانشجو

دیدارهای مقدماتی جام جهانی با پیروزی اردن، کره جنوبی و ازبکستان پیگیری شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی اردن با یک بازی هجومی و درخشان فلسطین را شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

سه بازیکن جوان سپاهان در ترکیب اولیه تیم ملی ایران مقابل امارات قرار نگرفته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

اوستون اورونوف ستاره پرسپولیس در بازی امروز تیم ملی ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2026 در دقیقه 72 در حالی که بازی با تساوی 2 بر 2 در جریان بود به شکلی تماشایی گل سوم را برای ازبک‌ها به ثمر رساند.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال ازبکستان با کسب دومین پیروزی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایران در دومین مسابقه از مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف امارات رفته است.

وب‌گاه ورزش سه

سالم الدوسری، کاپیتان عربستان، بعد از پیروزی مقابل چین می‌گوید هواداران نباید نگران باشند و عربستان صد در صد به جام جهانی صعود می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی تیم ملی ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) آغاز شد. این دیدار در ورزشگاه هزا بن زائد شهر العین برگزار می‌شود. اماراتی‌ها در حالی پای به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که در مسابقه اول توانسته‌اند نتیجه‌ای دور از انتظار به دست بیاورند و در دوحه با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان آسیا یعنی قطر بگذرند...

وب‌گاه ورزش سه

کاروان تیم ملی فوتسال ایران دقایقی پیش برای حضور در جام جهانی 2024 به شهر بخارا میزبان مسابقات مرحله گروهی رسید و مورد استقبال ازبک‌ها قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از شکست 2-1 چین مقابل عربستان رسانه‌های چینی به تندترین شکل ممکن مشغول انتقاد از برانکو ایوانکوویچ هستند.