پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

مهاجم ایرانی اینتر از این تیم جدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از پایان دیدار اینتر و آتالانتا در هفته سوم سری آ ایتالیا مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان از جمع شاگردان اینزاگی جدا شد و به ایران خواهد آمد. طارمی خودش را برای بازی های پیش روی تیم ملی در فیفادی آماده خواهد کرد تا تیم ملی بتواند شروع پرقدرتی برای صعود به جام جهانی داشته باشد. طارمی پس از پایان فیفادی پیش رو به اینتر بازخواهد گشت تا برای رسیدن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری 2 بازی تیم‌ملی مقابل قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی 2026 تعطیل خواهد بود و تیم‌ها برای اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیرند دیدار دوستانه برگزار می‌کنند. در همین راستا تیم فوتبال نساجی مازندران شنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. نساجی مازندران در 3 بازی نخست خود در لیگ برتر یک تساوی...

خبرگزاری مهر

فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی فیفادی در حالی اعلام شد که فقر بازیکن در لیگ برتر و تیم های باشگاهی باعث شده است سرمربی تیم ملی بازیکنانی را دعوت کند که حق شان دعوت نبود.

وب‌گاه ورزش سه

حالا لیگ برتر فوتبال ایران صاحب رکورد ویژه‌ای است؛ دعوت از 10 بازیکن خارجی برای حضور در اردوی تیم‌های ملی مختلف جهت شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی.

وب‌گاه فرارو

7 باشگاه لیگ برتری در لیست تیم ملی فوتبال ایران سهمیه دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غیبت 2 ستاره استقلال در دومین اردوی تیم ملی این شائبه را به وجود آورده است که قرار نیست دیگر امیر قلعه نویی از آنها دعوت کند. غیبت 2 ستاره استقلال در دومین اردوی تیم ملی این شائبه را به وجود آورده است که قرار نیست دیگر امیر قلعه نویی از آنها دعوت کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ لیست تیم ملی برای 2 بازی با قرقیزستان و امارات درانتخابی جام جهانی اعلام شد و در آن دقیقا مثل اردوی قبلی، نام روزبه...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی امارات با دعوت از چندین بازیکن دوتابعیتی، دوره جدیدی را آغاز کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان بندهای جذابی را در پیشنهاد یک میلیارد یورویی‌اش به مهاجم برزیلی رئال مادرید قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که به دلیل بازسازی اصلی استادیوم آزادی، امکان استفاده از این ورزشگاه تا چند ماه آینده وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال گواتمالا جهت آماده سازی برای مسابقات جام جهانی 2024 ازبکستان، در تورنمنت پنج جانبه به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون فوتبال در حمایت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی پوستری را با تصویر چهره‌های سرشناس تیم‌های ملی فوتبال منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خرید یحیی گل‌محمدی برای فولاد خیلی زود به تیم ملی رسید.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و این تیم شایستگی حضور در فینال جام جهانی 2024 ازبکستان را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

ایوان تونی، مهاجم فصل گذشته برنتفورد انگلیس به الاهلی عربستان پیوست.