پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

امیر قلعه‌نویی 26 نفر را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قرقیزستان و امارات فراخواند.

خبرگزاری مهر

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار در مرحله انتخابی جام جهانی در شرایطی اعلام شد که کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از غیبتی که داشت به اردو دعوت شده است.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 26 بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دیماریا؛ ستاره سابق یونایتد بار دیگر از لوئیز فن خال بابت اتفاقات فصل 15-2014 انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممکن است بین دو تا سه بازیکن از تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی فراخوانده شوند. ممکن است بین دو تا سه بازیکن از تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی فراخوانده شوند. به گزارش عرشه آنلاین، اولین دیدار تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری هفته سوم تا 23 شهریور...

وب‌گاه فرارو

این احتمال وجود دارد که بین دو تا سه بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار تدارکاتی‌اش برابر میزبان خود قزاقستان با نتیجه پُر گل چهار بر یک متحمل به شکست شد و تسلیم عملکرد فوق‌العاده هیگوئیتا دروازه‌بان مشهور آن‌ها بود.

وب‌گاه ورزش سه

سفیان امرابط با قراردادی قرضی و یک ساله به فنرباغچه پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار تدارکاتی‌اش برابر میزبان خود قزاقستان با نتیجه پُر گل چهار بر یک متحمل به شکست شد و تسلیم عملکرد فوق العاده هیگوئیتا دروازه‌بان مشهور آن‌ها بود.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه عکس «سروستان» عکس‌های عرفان کوچاری از روایت‌هایی نمادین از سوگواری شهید کربلا در سرزمین پارسیان در گالری «خانه» افتتاح می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل قزاقستان تن به شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، می‌گوید همین که توانسته با لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا کار کند برای او افتخار بزرگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بی‌شک، مجرمان سایبری همه جای دنیا هستند و همیشه راه‌های تازه‌ای برای نفوذ به سیستم‌ها، دسترسی به داده‌ها و کاشت بدافزارها در کشورهای مختلف دارند؛ اما ریخت‌شناسی امنیت سایبری جهانی و نفوذ به حفره‌های امنیتی داده‌های دیجیتال، مدام و به‌سرعت در حال تغییر است.

خبرگزاری تسنیم

در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد تیم بانک شهر که اکثر ستارگانش را در اختیار داشت، موفق شد در مبارزه‌ای یک طرفه مقاومت را شکست دهد.