دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

مجید مرتضایی با ستاره‌های جاه‌طلب و رویاپردازش در اولین قدم تاریخی به یک پیروزی شیرین و فراموش نشدنی برابر آنگولا نایب آفریقا دست یافتند تا نگاه‌ها را به خود جدی‌تر کنند

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی در گفت‌وگویی تازه درباره رخدادهای اخیر فوتبال ایران با خبرنگار ما به گفت‌وگو نشست.

وب‌گاه ورزش سه

اسپانیا با تساوی مقابل تیم قدرتمند قزاقستان راه خود را برای رسیدن به ستاره سوم آغاز کرد و همچنین شاگردان کاکا با سریع‌ترین گل تاریخ جام جهانی برای غول‌ها دست تکان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در دهمین دوره جام جهانی 2024 ازبکستان فردا دوشنبه 26 شهریور به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از این دیدار و در حاشیه تمرین ملی پوشان و در واکنش به کیفیت سالن و شرایط مسابقات گفت: زمین بازی فوق العاده است. جام جهانی است و نمی‌توان ایرادی از زمین گرفت. هرچند به لحاظ تغذیه خوب...

وب‌گاه فرارو

گل کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان به آنگولا در جام جهانی 2025 ازبکستان سوژه رسانه‌های ورزشی شد.

خبرگزاری مهر

وحید شمسایی شرایط برگزاری مسابقات جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان و وضعیت سالن و کفپوش بازی ها را عالی توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت که آنها اردوی خوبی را قبل از شروع رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا پشت سر می گذارند.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال افغانستان در نخستین دیدار خود در جام جهانی ازبکستان از سد آنگولا عبور کرد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال اسپانیا در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2024 ازبکستان برابر قزاقستان متوقف شد.

وب‌گاه ورزش سه

با حضور مدیران تیم‌های ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا و نمایندگان فیفا نشست هماهنگی مدیران تیم‌های تیم حاضر در گروه F برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران گفت، این تیم در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا به اسم و شخصیت تیم‌ها توجه نخواهد کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عرفان درویش عالی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در باشگاه ایرانیان دبی امارات، اظهار داشت: خوشبختانه تمام امکانات ممکن را در اردو نظیر محل اسکان، چمن مرغوب و تغدیه مناسب در اختیار داریم. تک تک این چیزهاست که باعث می‌شود شرایط خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها می‌شویم. کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران...

خبرگزاری تسنیم

قضاوت دومین دیدار تیم ملی فوتسال برزیل در جام جهانی ازبکستان به داور ایرانی سپرده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده فیفا امروز در حاشیه اولین تمرین تیم ملی ایران گواهینامه حضور ایران در جام جهانی ازبکستان را به کاپیتان تیم تقدیم کرد.