دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه فنی و آنالیز ویژه مسابقه با ونزوئلا در جام جهانی 2024 با حضور ملی‌پوشان فوتسال برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

آرشا شکوری پس از سه هفته متوالی در ترکیب ثابت هوادار قرار ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز نخست جام جهانی 2024 فوتسال با توقف ازبکستانِ میزبان و پیروزی پر گل برزیل به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

روز نخست جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان با تساوی میزبان و پیروزی تیم پنج ستاره دنیا همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

تمرین امروز تیم ملی فوتسال در بخارا، تاکتیکی و سخت‌تر، دقیق‌تر و با برنامه ریزی کادرفنی پشت‌سر گذاشته شد و همگی آماده بازی با ونزوئلا هستند

وب‌گاه ورزش سه

حسن روشن ستاره فوتبال ایران در دهه 1350 پیشتاز جدول فرضی ارائه اظهار نظرهای عجیب و غریب است.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم میرزاپور با استقبال ویژه هواداران فولاد و خیبر رو به رو شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی پاراگوئه موفق شد اولین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی را مقابل کاستاریکا با پیروزی پشت‌سر بگذارد و فرصت بزرگی را برای راهیابی به مرحله حذفی بدست بیاورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

برزیل، غول و بهترین تیم دنیا با هتریک مارسل و مارلون، کوبا را در اولین دیدار خود در جام جهانی 2024 با 10 گل له کرد و زنگ خطر را برای دیگر مدعیان به صدا درآورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های جام جهانی 2024 فوتسال از امروز شنبه 24 شهریور آغاز شد و در گروه B از ساعت 16 تیم های ملی برزیل و کوبا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 10 بر صفر به سود برزیل به پایان رسید. مارسل (3 گل)، مارلون (3 گل)، فلیپ والریو، نگوینیو، پیتو و آرتور گلزنان برزیل در این مسابقه بودند. در دیگر دیدار این گروه هم از امروز تایلند موفق شد با نتیجه 2 بر...

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتسال برزیل در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2024 از سد کوبا عبور کرد و پاراگوئه برابر کاستاریکا به برتری رسید.

وب‌گاه ورزش سه

محمد عثمان موسی، فوق ستاره 26 ساله تیم ملی فوتسال تایلند و باشگاه کاراتاخنا اسپانیا نخستین گل جام جهانی 2024 را نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال کشورمان در روزهای 18 و 23 مهر ماه 2 بازی بسیار مهم را در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد که این مسابقات می تواند بخت های ایران را به شکلی کاملا بدیهی روشن کند.