جمعه 14 اردیبهشت 1403

جام ملت‌های آسیا

جام ملت‌های آسیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط اوجوگو، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در ماه ژانویه مجوز اقامت دائم در کشور پرتغال را دریافت کرده است. پس از آنکه در فروردین ماه امسال رسانه های پرتغالی مدعی تلاش مهدی طارمی برای گرفتن تابعیت پرتغال شدند، حالا گفته می شود علیرغم تلاش های این لژیونر ایرانی برای اخذ شهروندی پرتغال، او به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوسته است. مهاجم 31...

خبرگزاری تسنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شاگردان شمسایی توانایی صعود به فینال جام جهانی فوتسال را دارند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان وعده داد، وحید شمسایی و شاگردانش می‌خواهند تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال را سورپرایز کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال از افزایش پاداش تیم‌های زیرمجموعه این فدراسیون با یکسری پروتکل‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

تا پای جان برای ایران؛ بازیکنان تیم ملی فوتسال پیش از حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ماندنم به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

وب‌گاه الف

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.

وب‌گاه الف

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تیمش این پتانسیل را داراست که در جام جهانی ازبکستان تا مراحل پایانی پیش برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: در دوره گذشته با اینکه گل‌های زیادی در سراسر تورنمنت به ثمر رساندیم، در فینال شکست خوردیم. این بار تمرکز بالایی داشتیم و بازیکنان فداکاری و تلاش سختی کردند؛ به‌ویژه در تعطیلات سال جدید که به اردو بازگشتیم....

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی افغانستان پس از تاریخ‌سازی به همراه این تیم، فوتسال افغانستان را فرزند فوتسال ایران دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اتمام قرارداد خودم و کادر فنی با فدراسیون به خاطر عشق به مردم و کشورمان تا پایان جام ملتها ماندم.

خبرگزاری دانشجو

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با برتری چهار بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2024 شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناصر صالح، پیشکسوت فوتسال ایران درخصوص عملکرد شاگردان وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات گفت: تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا فراز...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی افغانستان پس از تاریخ‌سازی به همراه این تیم، فوتسال افغانستان را فرزند فوتسال ایران دانست.