جمعه 14 اردیبهشت 1403

جام ملت‌های آسیا

جام ملت‌های آسیا

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و سرمربی تیم ملی، به نهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا دست یافت. هشت قهرمانی در دوران بازیگری و یک قهرمانی در عرصه مربیگری، او را در فوتسال آسیا دست‌نیافتنی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در شب شکست تیمش مقابل پائوک پاس گل داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در نهمین روز اردیبهشت‌ماه به قهرمان تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا، پیام تبریک رئیس جمهوری به ملی‌پوشان فوتسال، مشخص شدن زمان پایان لیگ برتر فوتبال، واکنش معصومی به عدم آنالیز دقیق تیلور و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران موفق به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سنگربان تیم ملی فوتبال، در طی یک استوری، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: این قهرمانی به نام شما ماندگار خواهد بود، اما بدانید کارتان شروع شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال که عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2024 را کسب کرده‌اند، تلاش و افتخارآفرینی آنها را ستود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 در تایلند را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش در جمع اعضای تیم ملی فوتسال ایران که به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافتند، خطاب به آنها گفت که کار ملی‌پوشان برای موفقیت در عرصه جهانی آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در طول جام ملت‌های آسیا یک گردنبند خاص به گردن داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2024 را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در طول جام ملت‌های آسیا از گردن‌بندی مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط...

وب‌گاه ورزش سه

سعید احمدعباسی، فوق ستاره تیم ملی ایران و باشگاه وینا آلبالی والدپیناس اسپانیا، هم به جایزه آقای گلی چنگ زد و هم ارزشمند‌ترین بازیکن جام ملت‌های آسیا به شمار رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد، تبریک گفت.