یک‌شنبه 22 مهر 1403

جانشین پورحمیدی از یک تیم مطرح!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جانشین پورحمیدی از یک تیم مطرح!

باشگاه آلومینیوم اراک پروسه جذب دروازه‌بان جدید را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از صعود به لیگ برتر حسین پورحمیدی را به‌عنوان دروازه‌بان قرضی از استقلال جذب کرد و طی دو فصل اخیر نیز این گلر را از تراکتور قرض گرفته بود، اما این همکاری بالاخره در تابستان امسال به پایان رسید و این ملی‌پوش به تبریز رفت تا جانشین محمدرضا اخباری شود.

حالا باشگاه آلومینیوم که سید مجتبی حسینی را به‌عنوان سرمربی بالای سرش دارد، در روزهای گذشته گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی حسین پورحمیدی در نظر گرفته که بیشترشان در تیم‌های مطرح و گلرهای شناخته شده‌ای هستند.

باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این گلرهایی مثل علیرضا رضایی و احمد گوهری که فصل قبل در استقلال و پرسپولیس بودند را به‌عنوان دروازه‌بان مدنظر داشت، اما وضعیت نامشخص تعدادی از گلرهای شاخص موجب شده تا آنها فعلا دست نگه دارند و پای مذاکره با گزینه‌های قبلی نشینند.

محسن فروزان و داوود نوشی‌صوفیانی که در حال حاضر تحت قرارداد با باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان قرار دارند، جدیدترین اسامی مطرح شده هستند که شایعات درباره حضورشان در آلومینیوم اراک وجود دارد و ممکن است اراکی‌ها از این گلرها درخواست جذب یکی از آنها را داشته باشند.

حضور رضایی در آلومینیوم اراک تقریبا منتفی شده ولی بعید نیست از بین فروزان، نوشی‌صوفیانی یا گوهری که فصل قبل را در گل‌گهر، مس رفسنجان و پرسپولیس سپری کردند، یک نفر به ایرالکو برود و جانشین پورحمیدی شود.