جمعه 14 اردیبهشت 1403

جایزه خودرو در انتظار این خوش‌مصرفان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
جایزه خودرو در انتظار این خوش‌مصرفان

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو برخوردار می‌شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد. وی افزود: برای تابستان امسال 47 میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر 2.5 برابر الگو، 2700 تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

خبر مرتبط مشترکان بدمصرف برق تنبیه می‌شوند / نظارت صددرصدی شرکت برق

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) گفت: 800 هزار مشترک بد مصرف، 900 هزار کیلووات‌ساعت و حتی بالاتر برق مصرف می‌کنند که به همین دلیل این مشترکان مجهز به کنتور هوشمند می‌شوند.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
جایزه خودرو در انتظار این خوش‌مصرفان 2