دوشنبه 2 مهر 1403

جا به جایی یخچال ساید خود را به کجا بسپاریم؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
جا به جایی یخچال ساید خود را به کجا بسپاریم؟

در مواردی که قرار است وسایل و اثاثیه منزل خود را جابجا کنید نوع بسته بندی و روش حمل وسایل سنگین منزل شما مسئله مهمی محسوب می شود که باید به آن توجه داشته باشید تا به بهترین شکل جابجایی و حمل یخچال ساید بای ساید، مبلمان، گاو صندوق و... انجام شود. برای انجام این کار بهتر است از افراد کاربلد و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

ممکن است در این مورد برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که جابجایی یخچال ساید بای ساید خود را به کجا بسپاریم؟ با توجه به این که روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ولی باربری انتخاب شده برای جابجایی و حمل باید بتواند از طریق به کارگیری تجهیزات مناسب بسته بندی یخچال را انجام و آن را به محیط جدید منتقل کنند.

برای این که جابجایی یخچال ساید بای ساید با مشکل روبرو نشود در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم در این مورد بپردازیم با ما همراه باشید.

بسته بندی یخچال ساید برای اسباب کشی چگونه باید انجام شود؟

بعد از ثبت درخواست برای خدمات باربری کارگران شرکت باربری برای بسته بندی به محل ثبت شده در درخواست اعزام می شوند ولی پیش از آماده سازی و بسته بندی یخچال ساید برای اسباب کشی نیاز است تا به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • یخچال را از برق بکشید و برای چند ساعت منتظر بمانید.

  • بعد از گذشت مدت زمان مشخص می توانید عکس، یادداشت، تزئینات که بر روی بدنه یخچال چسبانده اید، جدا کنید.

  • حال نیاز است به غیر از خارج کردن مواد غذایی نسبت به تمیز کردن برفک ها، خارج کردن کشوها و رویه های شیشه ای، یخساز و منبع آب یخچال اقدام کنید.

  • کابل یخچال را با استفاده از چسب روی بدنه یخچال محکم کنید.

  • بهتر است درب های یخچال را به کمک کارگران شرکت باربری جدا کنید و بعد از آن بدنه و درب ها را با فوم یا پلاستیک های حباب دار بپوشانید. (در صورتی که قرار نیست درب های یخچال جدا شوند نیاز است تا چندین دور دور دستگاه سلفون بکشید و بعد از آن دور سلفون ها چسب پهن بپیچید و در انتهای کار دستگاه را با فوم یا پلاستیک های حباب دار بپوشانید.)

حمل یخچال ساید بای ساید چگونه انجام می شود؟

مراحل حمل یخچال ساید بای ساید به صورت زیر انجام خواهد شد:

  • آماده سازی های مربوط به تخلیه یخچال

  • اعزام کارگر از سوی شرکت های باربری به همراه تجهیزات مناسب برای بسته بندی درست و اصولی

  • حمل یخچال از آشپزخانه به راه پله و پایین آوردن برای انتقال محل ثبت شده در درخواست

  • قرار دان درست یخچال در ماشین های حمل بار برای جابجایی

  • حمل به صورت طبقه ای از پله ها در صورت نیاز

  • قرار دادن یخچال در محل نهایی

  • منتظر ماندن برای روشن کردن مجدد یخچال و تست نهایی کارکرد

حال به بررسی روش هایی می پردازیم که می توانید نسبت به جابجایی یخچال ساید بای ساید اقدام کنید.

حمل یخچال ساید از راه پله

زمانی که قرار است حمل یخچال ساید از پله انجام شود حتما دقت داشته باشید که یخچال را به صورت عمودی جابجا کنید. توجه به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم کمک می کند تا بتوانید یخچال را از راه پله خارج کنید.

  • در صورتی که قرار است طریقه حمل یخچال در راه پله انجام شود توصیه می کنیم حتما دفترچه راهنمای دستگاه را با دقت مطالعه کنید. (حمل یخچال را به صورت افقی انجام دهید.)

  • بهتر است از چرخ دستی یا سه چرخ پله رو برای جابجایی یخچال استفاده شود.

  • از برخورد قسمت های پشتی دستگاه به دیوارها، نرده راه پله ها و... جلوگیری کنید.

حمل یخچال به صورت خوابیده

حمل یخچال به صورت خوابیده به هیچ عنوان روشی مناسبی برای انتخاب نمی باشد. در صورت انتخاب این روش برای جابجایی باعث می شود تا آسیب های زیادی یخچال وارد شود. حمل یخچال به صورت خوابیده باعث می شود که تمام مایع موجود در لوله های یخچال خارج شود.

استفاده از چرخ حمل بار برای جابجایی یخچال ساید

جابجایی یخچال ساید با استفاده از چرخ یکی دیگر از روش هایی می باشد که شما می توانید برای حمل و جابجایی انتخاب کنید. چرخ های حمل بار حرکت دادن یخچال ساید را به شکل عمودی راحت تر و آسان تر می کند. کارگران باربری برای حمل با چرخ از کمربندهای مخصوص برای جابجایی یخچال استفاده می کنند و از محکم بودن آن اطمینان پیدا می کنند و با کج کردن یخچال را به آرامی روی چرخ دستی قرار داده و سپس آن را حرکت می دهند.

جابجایی یخچال ساید بای ساید خود را به کجا بسپاریم؟

شرکت های باربری مختلف در زمینه حمل و نقل اثاثیه و وسایل منزل در حال فعالیت هستند ولی برای این که شما مطمئن باشید جابجایی یخچال ساید بای ساید و دیگر وسایل شما با استفاده از تجهیزات مناسب و از طریق افراد متخصص و کاربلد در این زمینه انجام می شود می توانید شرکت باربری تهران کالابر را که جزو معتبرترین شرکت های باربری در زمینه حمل یخچال ساید می باشد را انتخاب کنید.

پرسنل این مجموعه بعد از ثبت درخواست شما در محل حاضر می شوند و بعد از انجام بررسی مورد نیاز بهترین روش را برای جابجایی انتخاب می کند. برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست خود برای ارائه خدمات می توانید با شماره 09129239163 تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه تهران کالابر بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند و شما بتوانید اسباب کشی منزل خود را بدون نگرانی انجام دهید.

تعرفه حمل یخچال ساید بای ساید به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

پارامترهایی که در تعیین تعرفه در نظر گرفته شده برای جابجایی تاثیرگذار هستند شامل وزن و اندازه یخچال، تعداد طبقات، شرایط راه پله و آسانسور، فاصله بین مبدا و مقصد، تعداد کارگران حمل بار، تجهیزات بسته بندی و... می باشد.

جهت ارائه خدمات در شهر تهران و حمل ساید بای ساید تهران و استعلام تعرفه های در نظر گرفته شده با شماره 02122373502 تماس بگیرید.

نکات مهمی که باید در مورد جابجایی یخچال ساید بای ساید بدانید.

برای این که هنگام جابجایی یخچال ساید بای ساید با مشکل روبرو نشوید نیاز است تا به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • نیاز است تا درب یخچال را با استفاده از چسب یا طناب محکم ببندید تا هنگام جابجایی باز نشود.

  • برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه یخچال را با نایلون حباب دار یا پارچه ضخیم بپوشانید.

  • جابجایی یخچال با استفاده از چرخ های مخصوص حمل بار راحت تر انجام می شود.

  • بهتر است تمامی مواد غذایی و ظروف داخل یخچال را خارج کرده و یخچال را تمیز کنید.

  • توصیه می کنیم حداقل 24 ساعت قبل از جابجایی، یخچال را از برق بکشید تا گاز داخل کمپرسور تخلیه شود.

جا به جایی یخچال ساید خود را به کجا بسپاریم؟ 2
جا به جایی یخچال ساید خود را به کجا بسپاریم؟ 3