شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان با انتقاد از مواضع سردار نقدی و سردار رمضان شریف نوشت: در چنین وضعیتی بد نیست سپاه در این موقعیت به یک خانه‌تکانی جدی در حوزه ارتباط با افکار عمومی و سخنگویی فکر کند. روزنامه فرهیختگان با انتقاد از مواضع سردار نقدی و سردار رمضان شریف نوشت: در چنین وضعیتی بد نیست سپاه در این موقعیت به یک خانه‌تکانی جدی در حوزه ارتباط با افکار عمومی و سخنگویی فکر کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ جدا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید مهم‌ترین نمونه استفاده از بدل در میان شخصیت‌های تاریخی، برنارد مونتگومری بریتانیایی باشد.

وب‌گاه الف

استفاده از بدل توسط رهبران قدرتمند جهان یک روش قدیمی است که عموماً برای جلوگیری از خطر ترور، گیج کردن دشمن و حتی به دست دادن تصویری از سلامت فیزیکی آنها به کار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت ونزوئلا اعلام کرد که کشتی جنگی را که انگلیس به بهانه شرکت در یک مانور نظامی مشترک به گویان اعزام کرده، تحت نظر گرفته و آن را یک تهدید علیه ثبات منطقه‌ای قلمداد می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو - رئوف توکلی؛ جنبش انصارالله یمن چند روز گذشته در اقدامی که تعجب بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را برانگیخت، 3 مرتبه کشتی‌هایی را که به مقصد سرزمین‌های اشغالی درحرکت بودند، مورد حمله خود قرار داد و خسارت‌های شدیدی بر آنان وارد کرد. به دنبال این موضوع، شرکت‌های میرسک و هاباج لوید، دو شرکت بزرگ تجارت دریایی، کلیه عبور و مرور کشتی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس در حال آماده شدن برای ارسال یک کشتی جنگی به گویان برای نشان دادن حمایت دیپلماتیک و نظامی از این مستعمره سابق خود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح امروز با حضور امیر سرلشکر موسوی دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش از جمله سامانه موشک کروز راهبردی طلائیه، سامانه موشک کروز نصیر، اولین بالگرد جنگالی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش، با هشدار نسبت به فناوری جنگ های آینده، گفت: آیا در 20 سال آینده تهدید واقعی ما هواپیماها، پهپادها و موشک‌ها هستند یا ریزپرنده‌هایی که از ترکیب این فناوری‌ها نظیر هوش مصنوعی، قدرت انفجاری، ارتباطات کوانتومی به یکباره با 5000 ریزپرنده مواجه خواهیم بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آب راه‌ها و راه‌ها بروی خودشان باشند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهید ایرلو، با اشاره به اوضاع غزه گفت: بیش از 10 هزار طفل و کودک در این 80 روز در غزه به شهادت رسیده‌اند و از خون آن‌ها عطر ظهور منجی استشمام می‌شود. شهدایی که با خون معصومشان دنیا را بیدار کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آب راه‌ها و راه‌ها بروی خودشان باشند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: اگر رزمندگان مقاومت فلسطین از تعدادی سامانه پدافند هوایی برخوردار بودند و رژیم صهیونیستی احساس می‌کرد که تعدادی از هواپیماهای آنها می‌تواند هدف قرار گیرد، شرایط دیگری در غزه حاکم می‌شد.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آب راه‌ها و راه‌ها بروی خودشان باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا و متحدانش درباره بسته شدن بقیه آبراه ها هشدار داد. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا و متحدانش درباره بسته شدن بقیه آبراه ها هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آب راه‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آبراه‌ها و راه‌ها بروی خودشان باشند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: با تداوم جنایت‌ها آمریکا و متحدانش در غزه، باید منتظر تولد قدرت‌های جدید مقاومت و بسته شدن بقیه آب راه‌ها و راه‌ها بروی خودشان باشند.