شنبه 7 مهر 1403

جبل الطارق

جبل الطارق

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه را به این زودی ها در نشست های خبری نخواهیم دید و او ترجیح داده خودش را از حاشیه و جنجال دور کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی پنتاگون گفت که زمان بازگشت نیروهای آمریکایی از خلیج فارس مشخص نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تکرار اتهام‌های واهی علیه ایران گفت که زمان بازگشت نیروهای آمریکایی از خلیج فارس مشخص نیست.

وب‌گاه ورزش سه

گفته می‌شود سارینا ویگمن از سوی فدراسیون فوتبال هلند به عنوان نامزد جدی سرمربیگری تیم مردان این کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارتش آمریکا در حال بررسی استقرار نیروهای مسلح در کشتی‌های تجاری است که از مسیر تنگه هرمز عبور می‌کنند؛ در همین راستا، 2500 نیروی آمریکایی در حال عزیمت به غرب آسیا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از مانور سپاه در جزیره بوموسی آمریکا اعلام کرد که نیروهای خود در خلیج‌فارس را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزاران تفنگدار دریایی در حرکت به سمت خلیج فارس هستند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت امنیت ملی دولت جو بایدن روز پنجشنبه به وقت محلی مدعی شد: افزایش حضور ما در تنگه هرمز با هدف پاسخگویی به هرگونه تحریک ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، حضور نظامی آمریکا را کیلومترها دورتر از خاک این کشور در منطقه غرب آسیا و تنگه هرمز توجیه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان هزاران تفنگدار دریایی و ملوان در دو شناور که یکی کشتی تهاجمی آبی‌خاکی «یواس‌اس باتاآن» و دیگری کشتی نیرو پیاده‌کن «یواس‌اس کارتر هال» است، در مسیر خود به سمت خلیج فارس هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که دیپلماسی متوقف شده و ایران سیاست‌های جدیدی را به کار بسته، به نظر می‌رسد که ایالات متحده دوباره به قدرت نظامی متکی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف‌کنندگان محموله‌های نفتی ایران در آب‌های آزاد هشدار داداگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را مسئول می‌دانیم؛ ضمن اینکه آمریکا را نیز مسئول می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انگلیس از آمریکا خبیث‌تر است، به توقیف نفتکش حامل نفت ایران اشاره کرد و گفت: اعلام می‌کنیم ما آن شرکت نفتی که بخواهد نفت ما را از این کشتی خالی کند مسئول می‌دانیم ضمن اینکه آمریکا را هم مسئول می‌دانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز به‌کارگیری پهپادها یکی از راهبردهای دفاعی در نیروی دریایی سپاه است، گفت: ساخت پهپاد در سطوح مختلف عملیاتی و تکنولوژی‌های متعدد آن، امروز در ارتش و سپاه بسیار چشمگیر است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپاد‌های منحصر به فردی طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان دارد.