پنج‌شنبه 12 مهر 1403

جبیره وارد شد و به تیرک زد؛/ بدشانس‌ترین بازیکن هفته در 2 دقیقه! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جبیره وارد شد و به تیرک زد؛/ بدشانس‌ترین بازیکن هفته در 2 دقیقه! (عکس)

مهاجم آلومینیوم بلافاصله پس از ورود به زمین مقابل خیبر نزدیک بود گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی در شرایطی خودشان را آماده دیدار حساس فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن می‌کنند که در دیدار هفته قبل برابر خیبر خرم‌آباد به برتری یک بر صفر دست یافتند و البته اگر وی‌ای‌آر میلی متری برای امین کاظمیان و تیرک دروازه برای رضا جبیره نبود، برتری آنها پُر گل‌تر هم می‌شد.

رضا جبیره که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر یکی از مهره‌های اصلی آلومینیوم بود و پس از دو مسابقه دوری از میادین دوباره مقابل خیبر به فهرست بازگشت، در دقیقه 2+90 به زمین رفت که انگیزه بالای او نزدیک بود شاگردان حسینی را به گل دوم برساند ولی با بدشانسی توپ به تیرک اصابت کرد.

این مهاجم تند و تیز که فصل قبل پنج گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند، نزدیک بود اولین گل فصل خود را مقابل خیبر به ثمر رساند و دو دقیقه پس از حضور در زمین گلزنی کند که پاس در عمق امین جهان‌کهن و فرار سریع و شوت دیدنی این بازیکن به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

جبیره با نمایشی که در حضور کوتاه مدت مقابل خیبر داشت، نشان داد که آماده بازگشت به ترکیب آلومینیوم بوده و بعید نیست حسینی هم در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن از این بازیکن بهره ببرد.

جبیره وارد شد و به تیرک زد؛/ بدشانس‌ترین بازیکن هفته در 2 دقیقه! (عکس) 2