شنبه 31 شهریور 1403

جدال در خاک آلمان / ترکیب هلند و انگلیس اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جدال در خاک آلمان / ترکیب هلند و انگلیس اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حریف اسپانیا در فینال یورو 2024 امشب با تقابل هلند و انگلیس مشخص می‌شود. انگلیس پس از جام جهانی 2018 و یورو 2020 برای سومین بار زیر نظر گرت ساوتگیت به نیمه‌نهایی یک تورنمنت معتبر رسیده و برای صعود به دومین فینال متوالی جام ملت‌ها هلند را پیش رو دارد. تیمی که در مرحله گروهی عملکرد چندان خوبی نداشت اما در مرحله حذفی با قدرت از سد رومانی و ترکیه گذشت. هلندی‌ها...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حریف اسپانیا در فینال یورو 2024 امشب با تقابل هلند و انگلیس مشخص می‌شود.

انگلیس پس از جام جهانی 2018 و یورو 2020 برای سومین بار زیر نظر گرت ساوتگیت به نیمه‌نهایی یک تورنمنت معتبر رسیده و برای صعود به دومین فینال متوالی جام ملت‌ها هلند را پیش رو دارد. تیمی که در مرحله گروهی عملکرد چندان خوبی نداشت اما در مرحله حذفی با قدرت از سد رومانی و ترکیه گذشت.

هلندی‌ها ششمین حضور خود در این مرحله از یورو را تجربه می‌کنند. آن‌ها در پنج دوره اخیر، چهار شکست را تجربه کرده‌اند و تنها برد آن‌ها به سال 1988 برمی‌گردد که در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. این همچنین اولین نیمه‌نهایی آن‌ها پس از یورو 2004 خواهد بود؛ در دوره‌ای که با حضور 16 تیم، پرتغال و هلند به نیمه‌نهایی رسیدند و این تیم با نتیجه دو بر یک مغلوب پرتغال میزبان شد. هلند در هر دو بازی این جام که عقب افتاده، توانسته به بازی برگردد و این می‌تواند فاکتوری مناسب برای بازی امشب آن‌ها باشد. تنها تیمی که در یک دوره یورو سه بار موفق به برد پس از دریافت گل اول شده جمهوری چک در سال 2004 بوده است.

ترکیب انگلیس: پیکفورد، گوئهی، استونز، واکر، تریپیه، رایس، ماینو، ساکا، بلینگام، فودن، کین

ترکیب هلند: فربروخن، دامفرایس، دی‌فرای، فن‌دایک، آکه، شوتن، ریندرز، مالن، سیمونز، خاکپو، دیپای

دو تیم با وضعیت تهاجمی متفاوتی پا به این دیدار می‌گذارند؛ هلند با 9 گل زده سومین خط حمله برتر جام پس از اسپانیا و آلمان را در اختیار دارد در حالی که انگلیسی‌ها از امید گل 4.36 پنج گل به ثمر رسانده‌اند. همچنین میانگین میزان لمس توپ هلندی‌ها در محوطه جریمه انگلیس نیز به طور معناداری از رقیب خود بیش‌تر است.

انتهای پیام /

جدال در خاک آلمان / ترکیب هلند و انگلیس اعلام شد 2
جدال در خاک آلمان / ترکیب هلند و انگلیس اعلام شد 3