یک‌شنبه 8 مهر 1403

جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی

کمیته انضباطی رای خود را برای مسابقه جنجالی فوتسال ایران اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مسابقه لیگ برتری فوتسال ایران قبل از جام جهانی و فیفا دی را تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان در روز 26 مرداد در اصفهان برگزار کردند که در لحظات پایانی به تساوی 6 بر 6 انجامید ولی حواشی زیادی به دنبال داشت و درگیری و تنش شدیدی بین عوامل، کادر فنی و بازیکنان دو تیم به وجود آورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حدود یک ماه و نیم پس از این مسابقه جنجالی که درگیری و تنش زیادی داشت، آرای خود را صادر کرد که در پی آن، سه بازیکن ملی پوش و حاضر در جام جهانی ازبکستان نیز با محرومیت مواجه شدند.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال که در گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد و اخیرا هم در جام جهانی به میدان رفت، به دلیل رفتار غیرورزشی در دیدار مقابل مس سونگون و طبق ماده 64، با محرومیت یک جلسه‌ای که تعلیقی است، مواجه شد.

علیرضا رفیعی‌پور، بازیکن گیتی‌پسند و بهروز عظیمی، بازیکن مس سونگون هم که در جام جهانی فوتسال عضو تیم ملی بودند نیز با برخورد کمیته انضباطی مواجه شدند که رفیعی محرومیت تعلیقی و مشابه با محمدی دارد، اما عظیمی به علت تحریک تماشاگران اصفهانی، 2 جلسه محروم شده که یک بازی تعلیقی است و باید 51 میلیون تومان هم جریمه نقدی بدهد.

سنگین‌ترین جریمه مالی هم برای حمید بی‌غم، سرمربی مس سونگون لحاظ شده که او به علت رفتار غیرورزشی، بدرفتاری نسبت به داور و درگیری با بازیکن حریف پس از پایان بازی، با دو جلسه محرومیت (یک جلسه تعلیقی) و 100 میلیون تومان جریمه مواجه شده و همچنین فرهاد فخیم، کاپیتان مس نیز باید 51 میلیون تومان جریمه بدهد.

جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی 2
جریمه سنگین برای سرمربی مس؛/ محرومیت برای 3 ملی‌پوش ایران در جام جهانی 3