دوشنبه 2 مهر 1403

جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در همدان

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
جریمه میلیاردی قاچاقچی سوخت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: یک قاچاقچی سوخت در شهرستان کبودرآهنگ به یک میلیارد و 281 میلیون ریال جزای نقدی و همچنین فک تانکر و ضبط آن محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مرضیه یونسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق یک هزار و 850 لیتر گازوئیل به ارزش 427 میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت 854 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی اضافه کرد: همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت 427 میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت جزای نقدی محکوم و واحد اجرای احکام با دریافت پرونده، به وصول جریمه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گزارش ماموران یگان امداد پیرامون کشف محموله قاچاق جاساز از یک کامیونت، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در 10 ماه سال جاری تاکنون را 12 هزار و 213 فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت 23 هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1879989