شنبه 7 مهر 1403

جزئیاتی از چاپ کتاب‌های سفر رئیس جمهور شهید به نیویورک

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جزئیاتی از چاپ کتاب‌های سفر رئیس جمهور شهید به نیویورک

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور، در خصوص چاپ کتاب‌های دو سفر رئیس جمهور شهید به نیویورک گفت: طبق آخرین صحبتی که با حامد عسکری داشتیم، کتاب در پایان‌بندی خودش قرار دارد و تقدیر این بود کتابی که موضوعش با اربعین امام حسین (ع) شروع می‌شود با این ایام متقارن شود. پایان بندی کتاب هم ختم به امام حسین (ع) و شهادت می‌شود. وی افزود: کتاب...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور، در خصوص چاپ کتاب‌های دو سفر رئیس جمهور شهید به نیویورک گفت: طبق آخرین صحبتی که با حامد عسکری داشتیم، کتاب در پایان‌بندی خودش قرار دارد و تقدیر این بود کتابی که موضوعش با اربعین امام حسین (ع) شروع می‌شود با این ایام متقارن شود. پایان بندی کتاب هم ختم به امام حسین (ع) و شهادت می‌شود.

وی افزود: کتاب آقای محمدعلی جعفری بلافاصله نگراشش شروع شد، اما به واسطه اینکه جنگ غره اتفاق افتاد و ایشان سفری به لبنان داشتند، باعث شد تا آن کتاب در اولویت قرار بگیرد، اما کتاب خاطرات سفر سال گذشته نیویورک هم در حال انجام است و زمان چاپش هم اعلام می‌شود.

منبع: فرهیختگان