شنبه 29 اردیبهشت 1403

جزئیات افتتاح پروژه‌های صنعت برق خوزستان به ارزش بیش از 1100 میلیارد تومان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جزئیات افتتاح پروژه‌های صنعت برق خوزستان به ارزش بیش از 1100 میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به افتتاح 9 پروژه صنعت برق استان گفت: ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌هایی که در خوزستان افتتاح شده‌اند، یک هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.

محمود دشت‌بزرگ در مراسم افتتاح 9 پروژه صنعت برق خوزستان که امروز در سی‌امین هفته از پویش هر هفته_ الف_ ب_ ایران و با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند، در خصوص این پروژه‌ها اظهار کرد: پنج نیروگاه مقیاس کوچک و تجدیدپذیر در خوزستان در شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجاری به ظرفیت 61 مگاوات افتتاح شده است که شامل اولین نیروگاه مگاوات خورشیدی و اولین نیروگاه DG (تولید پراکنده برق) در خوزستان هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع نیز در این مراسم افتتاح شده که شامل 280 مگاولت آمپر ظرفیت و 16 کیلومتر مدار خط است.

میرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این پروژهها شامل نصب ترانس دوم پست 400 کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز اول پست‌های 132 کیلو ولت شیبان و شهید منجزی در گتوند و ورود و خروج رامهرمز - باغملک در پست میداوود هستند. ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌هایی که در خوزستان افتتاح شده‌اند، یک هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح این پروژه‌های شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در محل نیروگاه در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک برگزار شد.

انتهای پیام