شنبه 8 اردیبهشت 1403

جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: مدیر یک شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری در شهرستان هیر روانه زندان شد.

محمود قلی‌زاده از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

به گزارش مهر، وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های 185 متر و 200 متر و 120 متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان 1504 و 139 به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

از میان اخبار

جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب

واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد