دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جزئیات و زمان تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در پرند اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جزئیات و زمان تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در پرند اعلام شد

تاکنون 3 هزار و 200 واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند تحویل متقاضیان داده شده و 2 هزار و 780 واحد در مراحل نهایی ساخت قرار دارند.

امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از واحد های مسکن مهر پرند در فاز 6 بازدید کرد و با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند و پیمانکار و مهندسین پروژه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار به روند اجرایی، چالش‌ها، مشکلات و مسائل جاری پرداخته شد و گزارش‌های آماری به‌صورت شفاهی بیان شد.

به گفته فریبرز پور روانبخش پیمانکار پروژه، زمان زیادی تا بهره‌برداری کامل واحدها در این فاز باقی نمانده است؛ 3 هزار و 200 واحد تا کنون تحویل داده شده، یک هزار و 280 واحد تا 20 روز آینده تحویل داده می‌شود، همچنین 1500 واحد تا آخر سال و ظرف سه ماه آینده تکمیل و تحویل داده می‌شود.

پور روانبخش با بیان این‌که زیربنای کل این واحدها 1 میلیون و 440 هزار مترمربع است، متراژ هر واحد مسکونی را بین 95 تا 105 متر تخمین زد.

وی در پاسخ به معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای پیگیری تحویل پروژه اظهار کرد: کارهای اولیه و تأسیسات زیربنایی به اتمام رسیده و در مرحله تکمیل نهایی پروژه هستیم.

در خاتمه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به هدف‌گذاری کلان دولت و احقاق حق اقشار ضعیف، تهیه گزارش‌های آماری دقیق و مستدل، استخراج اطلاعات و پردازش درست آن‌ها را ضروری دانست و تولید سند موثق آماری به منظور تصمیم‌سازی های کلان دولتی در راستای کمک به جامعه هدف و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی