شنبه 14 مهر 1403

جزئیات پرداخت مسکن اقتصادی از سوی متقاضیان اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جزئیات پرداخت مسکن اقتصادی از سوی متقاضیان اعلام شد

خشایار باقر پور در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه تعداد واحدهای مسکن اقتصادی که کلنگ زنی شده 3هزار و300 واحد بوده است گفت: 13 درصد از 3هزار و300 واحد مسکن اقتصادی واحدهای 25 متری است و تمامی جنجال‌ها بر روی ساخت 400 واحد است.

باقرپور اظهار کرد: تمامی نقشه راه‌ها در این بخش طراحی شده است و تمامی واحدهای مسکن اقتصادی در این دوره به صورت کاملا هوشمند و تمام مدرن ساخته خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران اظهار کرد: واحدهای مسکن اقتصادی ما با تمامی تجهیزات هوشمند برای هر متر مفید 30 میلیون تومان تمام می شود گفت: متوسط قیمت مسکن در تهران هم 88 تا 89 میلیون تومان است که اجرا و ساخت این واحدها برای متقاضیان سه برابر کمتر خواهد بود.

او یادآور شد: ساخت و اجرای این واحدها نشان میددهد که ما در ساخت مسکن استطاعت پذیر موفق بوده‌ایم و اولین تجربه ما از ساخت مسکن تمام هوشمند است که به خوبی در حال اجرا است‌.

باقرپور بیان کرد: ساخت واحدهای مسکن اقتصادی با یک سوم متوسط بازار به متقاضیان عرضه می شود.

وی در خصوص نحوه پرداخت مبالغ این پروژه ها گفت: 15 درصد از این مبلغ به صورت پیش پرداخت انجام می شود و حدود 35 درصد در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بدون ضامن و بدون سپرده گذاری بوده و 50درصد از مبلغ باقی مانده هم در قالب اقساط بلند مدت از سوی متقاضیان پرداخت می شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو