پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

جزو 3 بازیکن اول لیگ فرانسه هستم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جزو 3 بازیکن اول لیگ فرانسه هستم

امیر حسین هدایی درباره وضعیتش در لیگ فرانسه گفت: نتایج خوبی گرفتم و جزو 3 بازیکن اول لیگ فرانسه هستم و 9 برد و 4 باخت داشتم.

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوبی بود و توانستم کسب سهمیه کنم. قرعه ام سخت بود و در بازی اول حریف هندی بود که بازیکن خوبی بود و توانستم او را ببرم. بازی بعدی با حریف چینی داشتم که در 2 ست اول کار گره خورده بود و می‌توانست 2 بر صفر به نفع من کار شروع شود که یک بر یک بازی بود که او 4 بر یک پیروز شد. در بازی آخر با حریف عربستانی داشتم که در یک بازی یک طرفه توانستم 4 بر صفر پیروز شوم و انتخاب شوم.

او ادامه داد: خیلی خوشحال هستم و در دوبل (2 نفره) هم توانستیم کسب سهمیه کنیم و اکنون باید برای مسابقات جهانی آماده شویم. ما برای اولین بار داشتیم برای مسابقات جهانی، انتخابی می‌زدیم و با نحوه برگزاری مسابقات آشنایی نداشتیم. کار در آسیا سخت بود و بازیکنان خوبی از جمله قهرمانان المپیک در این بازی‌ها حضور داشتند، اما خدا را شکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم نوشاد عالمیان هم بتواند سهمیه بگیرد و شانس زیادی از لحاظ رنکینگی دارد که بتواند کسب سهمیه کند.

به کسب سهمیه المپیک خوش بین هستم 

هدایی گفت: عملکردم خیلی خوب بود و سرمربی تیم با وجود اینکه در مسابقات حضور نداشت، اما از طریق پیامک با هم در ارتباط بودیم و بازی‌ها را آنالیز می‌کرد و برای ما می‌فرستاد و به من کمک کرد و او هم از من راضی بود. برای مسابقات جهانی از اکنون باید آماده شویم و کمتر از 4، 5 ماه دیگر مسابقات جهانی را داریم و 6 ماه دیگر بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و محک خوبی است. چرا که سال بعدش را مسابقات المپیک را داریم. خوش بین به المپیک هستم و ان شا الله بتوانیم کسب سهمیه در تیمی کنیم و نماینده انفرادی ایران باشم.

لژیونر تنیس روی میز درباره وضعیتش در لیگ فرانسه گفت: نتایج خوبی گرفتم و جزو 3 بازیکن اول لیگ فرانسه هستم و 9 برد و 4 باخت داشتم و 70 درصد بازی‌های خود را پیروز شدم. من در قطر بودم و باید به فرانسه برگردم. درگیر مسابقات لیگ فرانسه هستم و بعد از آن برای مسابقات دوباره به قطر برمی گردم. امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به تنیس روی میز داشته باشد و پول بیشتری به این رشته ورزشی ترزیق کند. ما به خاطر مسائل رنکینگی باید در همه مسابقات شرکت کنیم و فدراسیون تنیس روی میز نیازمند بودجه زیادی است.

فدراسیون تنیس روی میز نیاز به بودجه بیشتری دارد 

او افزود: وزارت ورزش باید کمک حال فدراسیون تنیس روی میز باشد و امیدوارم برنامه خوبی برای مسابقات جهانی داشته باشیم. جا دارد. حمید احسانی مهر زحمت کشیده است و موفقیت‌های خود را مدیون او هستم و همیشه در کنارم بود و حمایت کرد و ماحصل آن نتایج خوبی بود که در سال‌های اخیر رقم خورده است. از همه کسانی که در این مسیرحمایت کردند ممنون هستم. دست فدراسیون تنیس روی میز بسته است و نیاز به بودجه بیشتری دارد. فدراسیون چند مسابقه برای ما برنامه ریزی کرده و ماه آینده در 2 مسابقه در عمان شرکت می‌کنیم و برای مسابقات قطر هم هزینه کردند و برای اعزام‌ها کمک می‌کنند. ان شا الله بتوانیم بهترین نتایج را در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها