شنبه 14 مهر 1403

جسد جوان 35 ساله کوهرنگی در رودخانه بازفت پیدا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جسد جوان 35 ساله کوهرنگی در رودخانه بازفت پیدا شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد جوان 35 ساله غرق شده در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.

سیداحمد مرتضوی فرد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان 35 ساله اهل روستای تبرک سفلی بخش بازفت صبح روز دوشنبه در رودخانه غرق شد که با تلاش تیم امداد کوهستان کوهرنگ و جوامع محلی پس از 4 ساعت جست وجو جسد این جوان در کنار رودخانه پیدا شد.

وی، با اشاره به اینکه جسد پیدا شده برای انجام مراحل قانونی به نیروی انتظامی تحویل داده شد، افزود: صبح روز دوشنبه نیز یک مورد غرق شدگی در شهرستان سامان نیز رخ داده بود که با تلاش تیم رفتینگ شهرستان فرد غرق شده از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری غرق شدگی در رودخانه‌های استان که به پزشکی قانونی ارجاع داده شد 37 مورد بود که نسبت به سال قبل 68 درصد افزایش داشته است.

رود بازفت یکی از اصلی‌ترین سرشاخه‌های رود کارون است، که از دامنه کوه‌های منار، گله سگا، تورک و زردکوه در 120 کیلومتری شمال غربی شهرکرد سرچشمه می‌گیرد و سپس از طریق منطقه بازفت، به سمت جنوب شرقی روان می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*