دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح عملکرد یکساله موسسه سینماشهر یکشنبه 20 اسفندماه با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل این موسسه برگزار شد. در ابتدای این نشست، میرزاخانی اظهار داشت: ما مهرماه برنامه‌ای داشتیم که طی آن 300 سینمادار دور هم جمع شدند و کارگاهی‌های آموزشی زیرساختی را برای آن‌ها برگزار کردیم. تلاش ما بر این بود تا با انسجامی که بین مدیران سینمایی سراسر کشور وجود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میرزاخانی در واکنش به قاچاق فیلم سینمایی فسیل گفت: اینکه فیلمی از روی پرده کپی برداری می‌شود یا از روی هارد کپی شود متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

دومین گردهمایی "حامیان حیات جنین ایران" با هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت و انگیزه فعالان حوزه حمایت از حیات جنین کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی در حالی با سه روز اکران به بهترین رکورد در میان فیلم‌های کمدی رسید به گزارش عرشه آنلاین، فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی در حالی با سه روز اکران به بهترین رکورد در میان فیلم‌های کمدی رسید که «فسیل» یک‌سوم این میزان را در افتتاحیه تجربه کرده بود. جواد عزتی امسال نخستین فیلم خود را کارگردانی کرد و آن را روی پرده جشنواره فیلم فجر به نمایش گذارد. بعد از پایان جشنواره،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی در حالی با سه روز اکران به بهترین رکورد در میان فیلم‌های کمدی رسید که «فسیل» یک‌سوم این میزان را در افتتاحیه تجربه کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی در حالی با سه روز اکران به بهترین رکورد در میان فیلم‌های کمدی رسید که «فسیل» یک‌سوم این میزان را در افتتاحیه تجربه کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از دوران کودکی مهران غفوریان بازیگر معروف ایرانی منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین اجرای کنسرت علیرضا قربانی چند روز پیش در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد. این اجرا اولین اجرای او بعد از فوت همسرش در ایران بود نخستین اجرای کنسرت علیرضا قربانی چند روز پیش در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد. این اجرا اولین اجرای او بعد از فوت همسرش در ایران بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین ساخته جواد عزتی رکورد فروش روز دوم اکران در سینمای ایران را با فروش 2 میلیارد و 730 میلیون تومان شکست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین نکوداشت استاد علی نصیریان و رونمایی از کتاب زندگی و آثارش در پردیس ملت هم اکنون در حال برگزاری است. آیین نکوداشت استاد علی نصیریان و رونمایی از کتاب زندگی و آثارش در پردیس ملت هم اکنون در حال برگزاری است. به گزارش عرشه آنلاین؛ تصویری از استاد نصیریان و شهاب حسینی در حاشیه این مراسم در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین ساخته «جواد عزتی» موفق شد تا با جذب بیش از 18 هزار مخاطب، رکورد جدیدی را برای اولین روز نمایش یک فیلم به ثبت برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین ساخته «جواد عزتی» موفق شد تا با جذب بیش از 18 هزار مخاطب، رکورد جدیدی را برای اولین روز نمایش یک فیلم به ثبت برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انتخابات 11 اسفندماه با حضور بسیاری از مردم برگزار شد؛ در این میان، اما آن‌ها که نخواستند ببینند بازهم «ندیدند».

وب‌گاه خبر آنلاین

زنده‌یاد پرویز دهداری از مهاجمان مطرح تیم شاهین و نخستین سرمربی تیم پرسپولیس است که پایبندی‌اش به اخلاق در حافظه تاریخ باقی مانده. او در دو مقطع هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و اتفاقاتی خاص را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

یادواره سرداران شهید مهدی و حمید باکری فردا در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد عزتی با همراهی عباس جمشیدی‌فر امروز برای اکران مردمی فیلم «تمساح خونی» به سینما می‌رود.