چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌زمان با زادروز پروین اعتصامی، مراسم اکران فیلم «پروین» و اهدا پارتیتور، لباس و گردنبند شخصیت پروین اعتصامی در این اثر باحضور محمدرضا شریفی نیا تهیه کننده، محمدرضا ورزی نویسنده کارگردان، بهزاد عبدی آهنگساز و سایر عوامل این فیلم، هنرمندان و علاقه‌مندان به این شاعر پرآوازه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم با این دو اقدام نرخ بیکاری خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. این نرخ در ابتدای سال 15 درصد بود، در حال حاضر به 9/8 درصد رسیده و امیدواریم در پایان سال آینده به زیر 5 درصد برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شوراهای نظارتی ساترا در طول این مدت نتوانسته کارنامه موفق نظیر سازمان معادلش در حوزه مدیریت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ارائه دهد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز بلیط‌فروشی فیلم سینمایی «آپاراتچی»، جدیدترین تیزر این فیلم منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «مهرجویی؛ کارنامه‌ی چهل ساله» طی پنج سال و از سال 1385 تا 1390 تهیه شده است. در این مستند چهره‌هایی چون: داریوش شایگان، گلی ترقی، عزت انتظامی، خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، مسعود فراستی و تعداد زیادی از سینماگران مطرح ایران حضور دارند.

وب‌گاه الف

از امروز 23 اسفندماه، ویترین نوروزی سینماها کامل‌تر می‌شود، کدام فیلم در این رقابت فاتح گیشه‌ها خواهد بود؟

خبرگزاری تسنیم

«مرتضی علیزاده» و «قربانعلی طاهرفر» دو کارگردان دانش آموخته انجمن سینمای جوانان ایران از شهرهای مشهد و تبریز با فیلم های «بی‌بدن» و «آپاراتچی» در اکران نوروزی حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو روز مانده به آغاز اکران فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب پوستر این فیلم با طرحی از محمد شکیبا منتشر شد. «آپاراتچی» که دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند و در آرزوی نخستین فیلم سینمایی خودش است، توانست در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال بالای مخاطبان در سانس های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از وحید عبدالحسینی رونمایی شد. این فیلم سینمایی که از چهارشنبه 23 اسفند ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند، در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

خبرگزاری تسنیم

پوستر فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

هاشم میرزاخانی رئیس موسسه سینماشهر در نشست خبری خود به ماجرای قاچاق فیلم فسیل از دریچه سرورهای سینمایی اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح عملکرد یکساله موسسه سینماشهر یکشنبه 20 اسفندماه با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل این موسسه برگزار شد. در ابتدای این نشست، میرزاخانی اظهار داشت: ما مهرماه برنامه‌ای داشتیم که طی آن 300 سینمادار دور هم جمع شدند و کارگاهی‌های آموزشی زیرساختی را برای آن‌ها برگزار کردیم. تلاش ما بر این بود تا با انسجامی که بین مدیران سینمایی سراسر کشور وجود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میرزاخانی در واکنش به قاچاق فیلم سینمایی فسیل گفت: اینکه فیلمی از روی پرده کپی برداری می‌شود یا از روی هارد کپی شود متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

دومین گردهمایی "حامیان حیات جنین ایران" با هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت و انگیزه فعالان حوزه حمایت از حیات جنین کشور برگزار شد.