دوشنبه 9 مهر 1403

جشنواره فیلم و تئاتر فجر

جشنواره فیلم و تئاتر فجر

وب‌گاه عصر ایران

درمورد شاغلین تست‌های سریع را کافی می‌دانیم و نیازی به تست PCR نیست مگر اینکه رپید تست‌های آنها مثبت شده باشد که برای حصول اطمینان بیشتر توصیه به انجام تست تشخیصی PCR می‌کنیم.

خبرگزاری میزان

بیست و دومین روز از شهریور ماه 99 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر معاون امورمطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به اقدام موهن نشریه «شارلی ابدو» اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فرهنگ و هنر طی سه روز نخست هفته جاری، مانند دیگر شاخه‌ها با اتفاقات متعدد روبرو بود؛ از مهمترین اخبار تئاتر می‌توان به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعیین تکلیف برگزاری جشنواره‌های تئاتر و سینمای فجر تا عدم اهدای نشان داود رشیدی به دلیل شرایط کرونایی کشور اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد که تکلیف برگزاری جشنواره‌های سینمایی و هنری تا پایان مردادماه مشخص می شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته هم گالری‌های شهر به گرمی از دوستداران هنر استقبال خواهند کرد.

خبرگزاری میزان

پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه را بدون شک باید یکی از ملتهب ترین روزهای این رویداد مهم سینمایی تلقی کرد، رویدادی که از همان ابتدا و با اکران فیلم سینمایی «مغز استخوان» آغاز شد.

خبرگزاری میزان

دومین سانس اکران پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه‌های رادیو به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

علی سلیمانی سرنسری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو در خصوص سریال «ملکاوان» که به تازگی از شبکه آی فیلم به عنوان دومین سریال تولیدی این شبکه، این شب‌ها در حال پخش است، گفت: من در این سریال نقش خیلی زیادی ندارم و در واقع برای این نقش دنبال بازیگری می‌گشتند که چهره و ظاهری مثبت داشته باشد تا بتوان خلاف کاری‌ها و پنهان کاری‌های این نقش، اصطلاحا...

خبرگزاری ایسنا

یک برنامه‌ساز درباره‌ی تصمیم جدید تلویزیون مبنی بر تولیدی شدن برخی از برنامه‌ها، با اعتقاد بر اینکه یک برنامه‌ی ضبط‌شده لزوما کیفیتی فراتر از برنامه‌ی زنده نخواهد داشت، در این ارتباط بر لزوم بالا بردن کیفیت اجراهای تلویزیونی و استفاده از مجریانی تاکید کرد که از دانش و سواد رسانه‌ای کافی و اشراف به موضوع برخوردار باشند. استفاده از سردبیران کاربلد و مهمانانی که از وجاهت کافی برخوردار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بازیگری است که در بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی دیده می‌شود و کارنامه پرباری در هنر بازیگری ایران دارد. کسی که اولین حضور در جلوی دوربین را در سال 1376 در مجموعه تلویزیونی "بچه‌های مدرسه همت" تجربه کرد. در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی "کودک و سرباز" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد. نقش ستوده...

خبرگزاری دانا

مهران رجبی اعتقاد دارد که صفر تا صد شرایط و فضای ایجاد شده را ترامپ و آمریکا کلید زدند و جلو می‌برند؛ اگر می‌گوییم به جشنواره فجر نمی‌رویم به همین عدم شناخت فضای سیاسی برمی‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهران رجبی اعتقاد دارد که صفر تا صد شرایط و فضای ایجاد شده را ترامپ و آمریکا کلید زدند و جلو می‌برند؛ اگر می‌گوییم به جشنواره فجر نمی‌رویم به همین عدم شناخت فضای سیاسی برمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

مهران رجبی اعتقاد دارد که صفر تا صد شرایط و فضای ایجاد شده را ترامپ و آمریکا کلید زدند و جلو می‌برند؛ اگر می‌گوییم به جشنواره فجر نمی‌رویم و یا تلویزیون بازیگری یا اجرا نمی‌کنیم به همین عدم شناخت فضای سیاسی برمی‌گردد.

خبرگزاری میزان

بیست و چهارمین روز از دی ماه 98 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر جهانگیر الماسی پیرامون حضور عدم انصرافش از جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.