دوشنبه 9 مهر 1403

حضور داریوش ارجمند در کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر 38/ اکران فیلمی متفاوت از بهروز شعیبی

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
حضور داریوش ارجمند در کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر 38/ اکران فیلمی متفاوت از بهروز شعیبی

دومین سانس اکران پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دومین سانس اکران پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی دنبال شد.

از جمله نکات جالب توجه پنجمین روز چشنواره فیلم فجر در روز پنجم باید به حضور داریوش ارجمند بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در کاخ رسانه اشاره کرد، حضوری که برای عکاسان و خبرنگاران جذابیت خاصی داشت و به نوعی شور هیجان تازه ای به کاخ رسانه ها داد.

این هیجان به این علت شکل گرفت که داریوش ارجمند بعد از سالها در میان خبرنگاران و در قالب جشنواره فیلم فجر حضور یافته بود.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر 38 اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر 38 اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر 38 اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر 38 اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 38 اینجا کلیک کنید

حاشیه دیگر روز پنجم را می توان به حضور محمد علیمحمدی بازیگر فیلم روز بلوا با گریم نمایش «بیگانه در خانه» اشاره کرد، علیمحمدی امسال در جشنواره فیلم و تئاتر فجر شانس دریافت سیمرغ را دارد.

روز بلوا توانست نظر مثبت اهالی رسانه را از آن خود کند و پس از اکران این اثر در سالن های نمایش دهنده فیلم با تشویق حضار مواجه بودیم، اما در نشست خبری فیلم نقدهایی متفاوت بر فیلم وارد شد و بهروز شعیبی به این سوالات و نقدها پاسخ داد.