پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

جشنواره ملی جهادگران، بزرگترین رویداد جهادی کشور است / مردم از سال آینده ثمرات شورای عالی جهادسازندگی را لمس می‌کنند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جشنواره ملی جهادگران، بزرگترین رویداد جهادی کشور است / مردم از سال آینده ثمرات شورای عالی جهادسازندگی را لمس می‌کنند

صادق مفرد، عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: چهارمین جشواره عالی جهادگران حاصل یک سال تلاش گروه های جهادی است و با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفته بزرگترین رویداد جهادی کشور در سالجاری محسوب می‌شود. وی افزود: فعالیت گروه های جهادی در طول سال و به ویژه در زمان وقوع حوادث یا مسائلی مانند شیوع ویروس کرونا اوج می گیرد. صادق مفرد بیان...

صادق مفرد، عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: چهارمین جشواره عالی جهادگران حاصل یک سال تلاش گروه های جهادی است و با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفته بزرگترین رویداد جهادی کشور در سالجاری محسوب می‌شود.

وی افزود: فعالیت گروه های جهادی در طول سال و به ویژه در زمان وقوع حوادث یا مسائلی مانند شیوع ویروس کرونا اوج می گیرد.

صادق مفرد بیان کرد: هر ساله بهترین فعالیت های گروه های جهادی که در قله قرار دارند در جشنواره ملی جهادگران ارائه می‌شوند.

وی بیان کرد: گروه های جهادی موفق در جلب مشارکت‌های مردمی و گروه های دارای تشکیلات قوی که موفق شده‌اند مسئله یک منطقه را حل کنند دستاوردهای خود را در جشنواره ملی جهادگران به اشتراک می‌گذارند.

صادق مفرد افزود: مخاطب اول جشنواره ملی جهادگران فعالین جهادی هستند و ما در قالب این جشنواره زیست بومی را فراهم کرده‌ایم تا فعالین جهادی که در استان‌های مختلف به فعالیت می پردازند بتوانند همدیگر را پیدا کنند.