دوشنبه 2 مهر 1403

جعفری: دنبال تساوی نبودیم، می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جعفری: دنبال تساوی نبودیم، می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، شاگردان محمد ربیعی می‌توانستند در دربی اصفهان، سپاهان را از پیش رو بردارند.

- اخبار ورزشی -

پارسا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی اصفهان که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: دربی اصفهان همیشه جذابیت و حساسیت‌های خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم بازی یکشنبه شب یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر بود. هر دو تیم دنبال برد بودند و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه ما و سپاهان خلق شد که در نهایت سهم هر تیم یک امتیاز بود. شاید تساوی در این بازی عادلانه بود، ولی ما اگر روی برخی از موقعیت‌ها دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم سپاهان را شکست بدهیم.

ربیعی: بر تیم سپاهان غالب بودیم / گفتم فقط دربی مساوی نشود

وی در واکنش به طرح این موضوع که ذوب‌آهن در دیدار برابر سه مدعی قهرمانی پنج امتیاز گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: در هر بازی سعی داریم با بیشترین تمرکز فوتبال بازی کنیم و کادر فنی و سرمربی تیم هم قبل از هر بازی نکات خوبی را در مورد حریفان به ما می‌گویند و به خوبی تیم‌ها را آنالیز می‌کنند. ذوب‌آهن هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کند و دنبال فوتبال تدافعی هم نیستیم. ما تراکتور را در زمین خودش شکست دادیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم برابر سپاهان و پرسپولیس هم بیشتر از یک امتیاز بگیریم.

جعفری در مورد عملکرد خودش در پنج بازی گذشته یادآور شد: در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد، ولی امسال با آمدن آقای (نادر) غبیشاوی شرایط دروازه‌بان‌های تیم ذوب‌آهن بهتر شده است. من که تلاش می‌کنم هر وقت بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به بازی تیمش برابر فولاد در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: بازی برابر فولاد با شرایط آب و هوایی حال حاضر اهواز برای هر تیمی سخت است، ولی ما برای برد به این شهر می‌رویم و سه امتیاز را می‌خواهیم.