پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی در غرب تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی در غرب تهران

شهردار منطقه 10 از جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی، بهسازی و مرمت کانیوها در این منطقه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اخ‌الصنایع؛ شهردار منطقه 10 از اتمام عملیات عمرانی طرح الگوی خدمت در چهار محور خیابان‌های جمهوری اسلامی، آذربایجان، رودکی و شهید عرب خبر داد. این پروژه به طول 4190 متر با پیشرفت فیزیکی صد در صدی تا نیمه اول سال 1403 به پایان خواهد رسید.

وی اعلام کرد: اجرای این طرح شامل پیاده‌راه‌سازی، روکش مکانیزه و دستی آسفالت، مرمت کانیوها و دیگر عملیات‌های عمرانی است که در 6ماهه نخست سال 1403 انجام خواهد شد.

شهردار منطقه 10 در رابطه با جزئیات فعالیت‌های صورت گرفته گفت: خیابان شهید عرب 24 میلیارد ریال برآورد مالی، خیابان رودکی 10 عملیات با برآورد 47 میلیارد ریال، خیابان جمهوری اسلامی 4 عملیات با برآورد 26 میلیارد ریال، خیابان آذربایجان 13 عملیات با برآورد 42 میلیارد ریال، طول پیاده‌راه‌سازی در این چهار محور به 3450 متر مربع می‌رسد. همچنین، عملیات روکش مکانیزه آسفالت به مقدار 1087 تن و روکش دستی آسفالت به مقدار 1000 متر مربع انجام شده است.

اخ الصنایع افزود: جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی، بهسازی و مرمت کانیوها، تبدیل نهر به کانیو و اجرای نهر عرضی در چهار محور به طول 415 متر و همچنین همسطح‌سازی 100 عدد دریچه نیز با پیشرفت فیزیکی 100درصدی انجام شده است. برنامه‌ریزی برای احداث و مرمت 7000 متر کانیو در 6 ماهه دوم سال نیز در حال انجام است.

وی تأکید کرد: پس از تکمیل مناسب‌سازی و بهسازی پیاده‌راه‌ها، بهسازی دیگر معابر سطح منطقه نیز در دست اجرا قرار دارد.

رکورد 10 ساله صدور پروانه در منطقه 10 شکسته شد

شهردار منطقه 10 گفت: اجرای طرح الگوی خدمت تأثیر مثبتی بر چهره شهر و کیفیت خدمات به شهروندان خواهد داشت و برنامه‌ریزی برای ادامه این طرح در نیمه دوم سال جاری نیز صورت گرفته است.