پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر کشورمان در عربستان گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی در عربستان سعودی 90 هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: «14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی پنج پیشنهاد ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب مطرح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست حمایت از کودکان و نوجوانان، جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز تفکیک زباله و ضایعات و پیشگیری از وقوع جرم امروز در شهرداری منطقه 19 برگزار شد. این نشست با حضور عسکر جلالیان، معاون وزیر دادگستری، صادقی مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، ولی الله مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شهردار منطقه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی بازیگر سینما، ویدیویی از کاسبی پسران محمود خاوری، متهم اصلی پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، در کانادا را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. پسران خاوری با نام‌های خشایار و اردوان هر دو در در این کشور فعالیت‌های اقتصادی دارند. پرویز پرستویی بازیگر سینما، ویدیویی از کاسبی پسران محمود خاوری، متهم اصلی پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، در کانادا را در حساب اینستاگرام...

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند که برخی - ان‌شاءالله خیرخواهانه - دائم توصیه می‌کنند که یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود؛ در حالی که توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقامات عالی کشورها در امور امنیتی، در سخنانی ضمن ارزیابی وضعیت کنونی امنیت اطلاعات در جهان، پنج پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب در این عرصه مطرح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

خبرگزاری میزان

در پایان سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، دو کشور با صدور بیانیه مشترک بر لزوم تلاش برای گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی و تبدیل مرز مشترک دو کشور از «مرز صلح» به «مرز شکوفایی» تأکید و ضمن محکومیت شدید تجاوزات و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه خواستار آتش‌بس فوری و دسترسی بلامانع مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه شدند.

وب‌گاه گسترش

ایران توانسته است تاکنون 50 پروژه عظیم انرژی را در جهان اجرا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده است را به شدت و صریح محکوم کردند. ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده...

وب‌گاه عصر ایران

رئیسی با اشاره به تامین مالی این طرح از سوی سریلانکا و تامین و انتقال خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران، تامین آب شرب و آب کشاورزی برای 5 هزار هکتار اراضی جدید و آغاز به کار یک نیروگاه 120 مگاواتی را از دستاوردهای این پروژه برای مردم سریلانکا دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های فنی و مهندسی بومی در حال اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در بیش از 20 کشور جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایالات متحده به پاکستان درباره تحریم‌های احتمالی در پی توافق تجاری با ایران هشدار داد.

خبرگزاری اکو نیوز