چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

جنگ تحمیلی

جنگ تحمیلی

وب‌گاه مشرق نیوز

عضوشورای عالی کار گفت: براساس سبدمعیشت و تورم انتظاری حداقل دستمزد1403 باید 15میلیون تومان باشد که البته این نخستین گام برای جبران عقب‌افتادگی و سرکوب دستمزد جامعه کارگری در سنوات گذشته است.

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

وب‌گاه گسترش

حسین حبیبی گفت: تبصره بند 8 بخشنامه در مورد تعیین سقف پرداختی تا 7 برابر حداقل دستمزد ماهیانه نیز در تعارض و مخالفت با قانون کار است و باید حذف شود؛ درغیر اینصورت دیوان عدالت اداری باید آن را ابطال کند.

خبرگزاری تسنیم

«رقص فراموشی» نام نمایشی است که این روزها در عینِ داشتن روایتی ساده به ستایش زندگی می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات 92 بود و در همه این سال‌ها تحلیل ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها کاری نمی‌توانند بکنند، اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند. خودشان هم می‌دانند که آمریکا با حدود 60 کشور در جنگ تحمیلی با ایران جنگید، اما شکست خوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از 75 سال پیش تاکنون که صهیونیست‌ها بخشی از خاورمیانه را گرفته و ادعا کردند که بیش‌تر از این نیز حقشان هستند، هر بار که اعراب با هم یکی شدند و در مقابل اسرائیل ایستادند، معمولاً صهیونیست‌ها شکست می‌خوردند. وی ادامه داد: عملیات وعده صادق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی مردم استان خوزستان با تمام وجود در خط مقدم جبهه حضور داشتند و دربسیاری از شهرها حتی حاضر به ترک خانه خویش نشدند، «دزفول» عنوان یکی از شهرهای خوزستان است که نامش در صدر فهرست موشکبارن شهرها توسط صدام بود. رژیم بعثی عراق، هر بار که در رویارویی مستقیم با رزمندگان در میادین نبرد، شکست می‌خورد برای جبران ضعف‌ها و همچنین اعمال...

خبرگزاری تسنیم

ارتش ایران توانسته است به عنوان یک ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه‌های پیشرفته، جایگاه خود به عنوان یکی از اضلاع و ارکان اصلی قدرت بازدارندگی کشور را تحکیم بخشیده و جلوه اقتدار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن را در معرض جهانیان قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

با پیمان سپاری 100 درصدی دیگر هیچ صادرکننده ای نمی تواند ارز خود را در خارج از کشور نگه دارد و به افرادی که قصد خروج سرمایه دارند بفروشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در تجمع دانشجویان در حمایت از اقدامات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گفت: آنچه اتفاق افتاده مایه مباهات است و انشاءالله خداوند به نظام جمهوری اسلامی همچنان عزت و اقتدار عنایت کند و ما بتوانیم همچنان از حق خودمان و مظلومان دفاع کنیم. وی ادامه داد: آنچه که تجربه تاریخی داریم این است که زمانی که در جنگ...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور با صدور پیامی از نیروهای مسلح به دلیل عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت طی یادداشتی نوشت: اقدامات نظامی در حقوق بین‌الملل چهارچوب‌هایی دارد؛ عملیات «وعده صادق» هم در همین چهارچوب صورت پذیرفت. اکنون دیگر بر همه ثابت شده است که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین پایبندی به بدیهیات حقوقی، حقوق بین‌المللی و حقوق بشری ندارد؛ اوج این عملکرد ضدحقوقی و عبور از همه خط قرمز‌های حقوقی را هم می‌توان...

وب‌گاه گسترش

حضور واردات خودروها از جمله موضوعاتی است که همواره توسط کارشناسان و فعالان خودرویی مورد تأیید قرار گرفته است. آن‌ها معتقدند که حضور و تدوام واردات در کنار تولید داخلی و به علاوه احترام به حق انتخاب مشتریان، می‌تواند بازار خودرو را از وضعیت انحصاری خارج کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آن سال‌ها خبری از شهروندخبرنگاران و شبکه‌های اجتماعی نبود تا افکار عمومی جهان نسبت به قتل عام مردم بی‌گناه ایران توسط دولت‌های مطبوعشان جریحه‌دار شود. امروزه نیز بر اساس گزارش های منتشر شده پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند که 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران...

خبرگزاری تسنیم

شنیدن صدای فرماندهان جنگ برای اولین بار آن هم در بحبوحه انجام عملیات، می تواند جالب و شنیدنی باشد. اسطوره های شهیدی که طی این سال ها بیشتر نامشان را شنیده ایم.