پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جهادگران نسل دوم انقلاب خرمشهرهای جدید را فتح خواهند کرد / جهش چند ده برابری در حوزه محرومیت‌زدایی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جهادگران نسل دوم انقلاب خرمشهرهای جدید را فتح خواهند کرد / جهش چند ده برابری در حوزه محرومیت‌زدایی

سردار محمد زهرایی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ارائه طرح جامع "محرومیت‌زدایی مردم‌پایه" که در دو بخش عمرانی و اقتصادی اجرا خواهد شد نسبت به سالیان گذشته یک جهش چند ده برابری در حوزه محرومیت زدایی در دستورکار مشترک بسیج و دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج جهاد سازندگی کشور در حاشیه سومین اجلاسیه "مجمع جهادگران کشور" با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اظهار کرد: بیش از هزار نفر از جهادگران سراسر کشور در قالب 32 مجمع جهادی و 532 شورای جهادی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گردهم آمدند تا با ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

وی افزود: جهادگران به عنوان نسل دوم انقلاب خرمشهرهای جدید را فتح خواهند کرد. این اجلاس دو روزه با هدف برگزاری انتخابات دوسالانه مجمع جهادی کشور برگزار شده است. مسئول بسیج جهاد سازندگی کشور گفت: در پایان این گردهمایی از میان 24 داوطلب، 7 نفر به عنوان هیات رئیسه مجمع کشوری جهادگران انتخاب می‌شود. سردار زهرایی ادامه داد: تعیین 12 کارگروه تخصصی برای سیاست گذاری و برنامه ریزی برای خدمت رسانی جهادگران به مردم از دیگر برنامه این همایش جهادی است. وی افزود: در این گردهمایی برنامه‌های متنوعی همچون کارگاه‌های توجیحی و برنامه‌هایی که باید در طول سال شود، برنامه ریزی می شود. مسئول بسیج جهاد سازندگی کشور بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ارائه طرح جامع "محرومیت زدایی مردم پایه" که در دو بخش عمرانی و اقتصادی اجرا خواهد شد نسبت به سالیان گذشته یک جهش چند ده برابری در حوزه محرومیت زدایی در دستورکار مشترک بسیج و دولت است. سردار زهرایی ادامه داد: تا به امروز این طرح در حوزه تامین آب شرب نتیجه بخش بوده است و به هفت هزارو 138 روستا تا پایان امسال آبرسانی می‌شود. ساخت 40 هزار مسکن نیز در دستور کار قرارگرفته است. وی اضافه کرد: همچنین طرح آبخیز تا جالیز شامل ساخت استخ، قنات و لوله گذاری و کانال کشی به مدت 4 سال درپنج هزار و 500 روستا طی توافقی که با وزارت جهادکشاورزی انجام می‌شود. ساخت 50 هزارنیروگاه خورشیدی درسال جاری نیز به بسیج سازندگی واگذارشده است. انتهای پیام /