شنبه 5 آبان 1403

جهانبخش قلاوند: باید کرام الکاتبین باشیم، نه خراب الکاتبین + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جهانبخش قلاوند: باید کرام الکاتبین باشیم، نه خراب الکاتبین + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، جهانبخش قلاوند، نماینده مردم اندیمشک، در جلسه بررسی صلاحیت دکتر صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به دفاع از صلاحیت وی پرداخت و به انتقادات مطرح شده از سوی برخی دیگر از نمایندگان پاسخ داد. قلاوند با انتقاد از برخی اظهارات در خصوص صالحی امیری، گفت: "بحران اخلاقی است که ما بپردازیم به حرف‌هایی که نه تقوا اجازه می‌دهد...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، جهانبخش قلاوند، نماینده مردم اندیمشک، در جلسه بررسی صلاحیت دکتر صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به دفاع از صلاحیت وی پرداخت و به انتقادات مطرح شده از سوی برخی دیگر از نمایندگان پاسخ داد.

قلاوند با انتقاد از برخی اظهارات در خصوص صالحی امیری، گفت: "بحران اخلاقی است که ما بپردازیم به حرف‌هایی که نه تقوا اجازه می‌دهد و نه امنیت ملی که بیاییم در تریبون ملی انعکاس بدهیم. " او افزود: "من توصیه می‌کنم که بی‌ترس و بی‌باک و هراس قضاوت نکنیم و در واقع کرام الکاتبین باشیم، نه خراب الکاتبین. "

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت رعایت اصول اخلاقی و احترام به شخصیت‌ها در بحث‌های سیاسی، بر اهمیت توجه به شایستگی‌ها و تجارب مثبت دکتر صالحی امیری تأکید کرد و امیدوار است که تمامی نمایندگان با دوراندیشی و منطق به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بپردازند.